Bedankt man. Ben eigenlijk verbaasd dat het orgineel zo geliefd is, vind het bruine echt spuug lelijk. Zal denk ik vaak switchen tussen de nieuwe bandjes
Ik denk dat vele zoals een horloge origineel geleverd word, of zoals een fabrikant het bedoelt heeft het het mooist vinden.
Maar dat is zeer zeker vaker niet het geval. Voorbeeld, de laatste stalen band van de speedy. Die is gewoon niet mooi. Of de pcl op een oyster.
Grijs is voor deze topper het mooiste.
Groen/oranje is leuk voor als je de Vierdaagse meeloopt. Precies die kleuren.
Groen-bruin is per definitie wanstaltig.
Dat grijs vind ik maar saai. Mooie groene nato is dan wel echt leuker! En dat bruin erbij? Ja, ik vind het eigenlijk wel leuk!
Admiralty Grey NATO op een zwarte plaat staat gewoon top. Volledig onjuist met dit horloge, maar het staat wel.
Grappig dat je jouw mening als feit profileert. Bedankt voor je inbreng wijze horloge meester
Tjemig, neem nog een bakkie koffie.
ik zou er ook nog een flinke scheut alcohol in gooien
-
- Anordain model 1 Blue Fumé
-
- Anordain model 2 Blue Fumé
0 stemmers
1 (38 mm diameter, 46mm lug to lug)
2 (36mm diameter, 43mm lug to lug)
Model 1 is toch 39mm, model 2 is 36mm. Dat is wel een wezenlijk verschil. De wijzers van de 2 zijn wel mooier.
2 is funky, maar vanwege de maat toch maar 1 gekozen.
Als ik nou wist welk model welke ref had…
ik heb het er even bij gezet. Mijn polsen zijn niet heel groot en model 1 is inderdaad groter en volledig wijzerplaat, dus draagt misschien nog wel groter dan hij is…
maarja…volledig wijzerplaat bij zo’n kunstwerk is natuurlijk wel weer ok
Ze staan in volgorde😎
Inderdaad. 36mm is in principe ook een prima maat, maar bij 2 is de ‘bezel’ ook nog eens veel dikker. De plaat valt daardoor dan toch wat meer weg.
De GS is mooier.
De duiker past (mij) vandaag beter.
Dus mijn stem gaat naar de duiker.