Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

3 horloges op leer (allemaal OEM banden)

• IWC Le Petit Prince Chronograph
  • Omega Speedmaster Professional Moonwatch
  • Tudor Black Bay Black 79230n

0 stemmers

2 likes

Is echt een moeilijke keuze. Geruime tijd zot van die Sbvg lijn maar gisteren in het seiko deel zitten scrollen en kwam deze spb weer tegen en nu weet ik het helemaal niet meer :man_shrugging:

1 like

Gewoon voor de GS gaan en als leuke duiker en Dan Martin 62MAS erbij, heb deze sinds vorige week een de kwaliteit is echt veel beter dan verwacht.

3 likes

Hoe groot je polsomtrek als ik vragen mag.

Hij tussen de 18 en 19cm, zeker weten doe ik het niet… Ik heb wel een behoorlijk ‘ronde’ pols. Maar de domed saffier en wijzerplaat zijn echt betoverend!

1 like

Ik dacht al! Heeft die een nieuwe? :ok_hand:

2 likes
    1. Formex Essence 39 blauw
    1. Formex Essence 39 groen

0 stemmers

4 likes

• Rolex Submariner 114060
  • Omega Speedmaster Professional Moonwatch
  • Tudor Black Bay Black 79230n

0 stemmers

1 like

Helemaal mee eens :grin:

1 like
  1. Lijstitem
2 likes

Ik loop weleens met de gedachten m’n seamaster midsize in te ruilen voor een BB58.

Doen of niet? :blush:

• BB58
  • Seamaster

0 stemmers

1 like

Waarom kan ik niet zien wie er gestemd heeft? Kan ik dat nog aanpassen?

nee, te laat. Of al aangepast?

hele moeilijke :thinking:
Ik was altijd van de Seamasters, maar na 10 x passen (en dus 10 x nee zeggen) weet ik dat die niet bij mij hoort. Pakt mij gewoon niet, maar Omega zelf vind ik wel top.
De BB58 ga ik daarentegen steeds leuker vinden, maar heb verder niks met Tudor :weary:

2 likes

Door wat overpeinzingen in het topic Wat zou je laatste horloge worden? zit ik nu met deze.

Beide hebben een blauwe bezel, grijze plaat en zijn duikers. De ene kost de helft van de andere. Ik hou van beide merken, dus dat doet de naald niet naar deze of gene kant wijzen. Dus bij dezen: welke wint, prijs indachtig?

• Panerai Submersible
  • Omega Seamaster

0 stemmers

3 likes

Omdat je zei midsize anders had ik een moeilijkere keuze

Daarmee ga ik ervanuit dat je stem naar de BB is gegaan?

1 like

De rubber band van de Panerai verkloot het voor mij. Misschien als er een andere op stond, maar ik zou niet weten welk eentje…

1 like

Ik heb niet noodzakelijk iets tegen die band. Maar dit is een alternatief:

5 likes

Yep!

5 likes

Veel beter vind ik

1 like