Nou dit is er weer eentje hoor:
- Zenith EP A384 36000vph 37x47mm, staal
- Zenith EP Defy 36000vph/chrono 360.000!! Vph, titanium kast 44mm
0 stemmers
Nou dit is er weer eentje hoor:
0 stemmers
Makkie. Slechts 5% van HF heeft polsen voor 44mm horloges.
Oke, dat snap ik. Ik kan n seiko slq011 en n tudor gmt met allebei 50mm lug to lug probleemloos hebben.
Toys for Boys battle:
0 stemmers
Breitling met Eta Chronometer Quartz in Breitlight case
Tag Heuer Smartwatch met saffier en ceramische bezel
Ultimate divers:
Blancpain Fifty Fathoms Bathyscaphe (blue/ceramic)
Glashuette Original Sea Q Panorama Date
0 stemmers
Voor mij zou het wel handig zijn als de foto’s erbij zouden staan.
Beide gehad en ik moet er geen seconde over nadenken… de Sub is 7 keer het horloge dat de Explorer is.
Ik heb ze ook beide gehad. Vind de sub ook meer horloge en een betere wrist presence. Maar de Explorer z’n kracht is de eenvoud en ingetogenheid in een 39mm kast.
Naah. Dat denk je nu terug. Eens ze in de kist ligt noem je die eenvoud en ingetogenheid gewoon weer ‘saai’. De OP is heerlijk in z’n eenvoud en ingetogenheid, een Explorer is een vreemde mix van sportief maar met een iele kroon en kast.
0 stemmers
Seiko wint. Tudor verkopen
Die kast van de bathyscape is natuurlijk super. Maar die indexen zijn veelbetekenend klein.
De hodinkee versie van vorig jaar is eigenlijk de mooiste optie.
De Hodinkee is niet te verkrijgen in EU. Daarenboven vind ik de kast (38mm) iets te klein naar mijn zin.
Voordeel van de Bathy is wel dat hij niet zo dik is als de SeaQ wat het horloge kleiner doet lijken desondanks bijna zelfde diameter
Wat maakt Blancpain toch verschrikkelijke horloges! Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Mijn twee daily’s:
Welke zouden jullie liever gehad hebben op mijn leeftijd? (18)
0 stemmers
. Laatst zag ik er nog wel op marktplaats voorbij komen
Mij te link dat marktplaats