Onda battle!
- Azzuro (lichtblauw)
- Blauw
0 stemmers
Obvious
Ik mis optie 3: In deze horloges heb ik geen Sinn.
Ik mis optie 3: Roze!
Ik mis optie 3:
De Mark XV. Toen de RAF flieger nog een onvervalste RAF flieger was met stick minuten en stubby uren, en geen verwaterde blauwe Duitse Flieger. Daar heb je de big pilot’s voor.
Ik kies de ondaste, de blauwe
Deze is beter dan die Paul Newman dial.
Knaller dit. Deze klopt volledig. Contrast zwart-goud. Bling. Etc
Als je voor zwarte plaat wil dan rosé.
Ik zou ze toch eerst irl bekijken
Dank voor de foto. De everose versie komt in april aan bij de AD. Die staat al op mijn naam, maar als ik hem in het echt niets vind dan wacht ik tot de andere wijzerplaat aankomt en laat ik die everose bij de AD.
Ik heb een (voorlopige) voorkeur voor wit - het frist een vrij traditioneel horloge lekker op -, maar misschien heeft champagne wel een rijkere uitstraling. Heeft iemand daar een mening over?
Dat en een prachtige sunburst
Ik vind champagne iets “ouder heertje”
Beide top hoor. Maar andere uitstraling
Schitterende Daytona! Wist niet dat ze deze configuratie nog uitbrachten.
Heb een aantal horloges op de shortlist staan. Echter door een forse verbouwing is er maar ruimte voor een toevoeging dit jaar.
Hier ronde 1, twee horloges van één merk, mijn favoriete merk Oris: Oris aquis 41mm of een Oris chronoris date (@anon53002072EV ik heb je foto ff gepikt (omdat ie zo mooi is), haal hem weg als dit niet de bedoeling is)
0 stemmers
Je hebt al een Oris 65 toch? Tijd voor die gekke chronoris dan. En voor die pvd squale, en voor die Sinn 356…
Je loopt vooruit op de zaak . Dit is ronde 1, de Sinn en Squale komen nog in een volgende stemronde
. En inderdaad heb nu al twee orissen 65, dus op basis daarvan is het misschien tijd voor een ander merk in de collectie
Ik die GS is wellicht bijzonderder. Maar ik vind die iwc echt mooier.
Kast dial en band.
Ik vind die IWC ook erg fraai, staat op mijn lijst om eens te bekijken zodra het weer kan. Die band heeft slimme features. Individuele links zijn te verwijderen zonder gereedschap en de gesp heeft een mooi geïntegreerde microverstelling.
toch wel 2 ‘heel’ verschillende beestjes als je het mij vraagt …
kastvorm, uurwerk, afmetingen … en @Brick: de dial van de GS die moet je eerst met je eigen ogen zien! (daar kan volgens mij de dial van de iwc een puntje aan zuigen )
@Lume: je moet ze gewoon allebei kopen, toch?
Ha nee zeker. Die GS is zeker mooi.
Maar de dial layout is niet zo mijn smaak.
Die iwc zou ik overigens ook niet in de Petit prince uitvoering kopen. Maar de toolwatch look spreekt mij gewoon meer aan dan de GS.
Ps. Dat GS mooie dingen maakt staat niet ter discussie. Dat ik het mooi of niet mooi vind is smaak. Daar kun je natuurlijk wel over discussiëren