Ik kan me vinden in je opmerking @daffie.
Neig steeds meer naar die versie.
Als Seiko fan zeg ik toch hands down de BB58. Mooier, ranker, fijner. De hele MMx00 serie heb ik nog nooit gesnapt (met uitzondering van Tuna’s). Sinds ik m’n eerste Shogun onder ogen kreeg eigenlijk al niet, maar ook in vergelijk met nieuwe Sumo’s, SPB14x en SPB15x niet.
Het is wel een verademing om een minute track te zien die niet onderbroken is.
Niet doen, maakt het in mijn ogen vele malen meer Cluse/kijkshopperig terwijl de zilveren bezel gewoon verfijnd oogt.
Eindelijk komen ze met een fatsoenlijke kleur. Wat, eh, British racing green? Moss green?
Olijf groen.
By far de coolste blackbay als je t mij vraagt
Harrods fortune spending green, wellicht?
Harrod’s heeft geen eigen kleur groen. Kunnen ze willen, maar het bestaat niet.
Dan is die foto onder raar rotlicht genomen.
Die foto is wel redelijk representatief voor zijn werkelijk kleur hoor…
Pantone® 574C
Process colour breakdown:
C58 M22 Y98 K79
RGB: R58 G75 B1
HEX: 3A4B01
Dat is gewoon Harrods’ kleur groen die ze overal gebruiken. Ze zijn niet de enige die die kleur mogen voeren uiteraard maar er is wel degelijk een te onderscheiden ‘Harrods groen’.
Trademark hebben ze wel ooit aangevraagd voor de combinatie groen/goud maar is destijds afgewezen volgens mij.
Kijk. De teneur van wat ik bedoelde. Dat ze een specifieke kleur groen gebruiken, soit.
Het zou toch een mooie zijn, de brandweer die z’n wagens om moet schilderen omdat HEMA het copyright op brandweerwagen— eh, pardon, HEMA-rood heeft.
Heeft olijf niet een wat lichtere inslag met wat meer, eh, drab er in? Maar goed, ouwenelen over kleuren terzijde:
Fantastische kleurstelling.
Heb geen idee ben geen schilder
Dit is volgens Google en Rik de kleur. Eigenlijk tussen olijf en leger groen in .
Dus je vindt de PO gaaf maar vindt toch ook iets blauws leuk en daarom kijk je naar de BB?
Is dit niet gewoon de oplossing?
De PO heb ik al, en die mag zeker blijven. Ik denk dat het weer die tijd van het jaar is dat ik me verveel en iets wil bijkopen. Uit de Omega stal zou ik eerder een 300M diver of AT nemen dan een tweede PO.
Maar die blauwe POs zijn wel heel mooi!
Ah op die manier. Dan snap ik het. Als je al een zwarte PO hebt die je ook gaat houden zou ik inderdaad niet ook nog een blauwe er naast kopen. BB is dan een mooie toevoeging.
Ik vind de nieuwe SM 300 M in het blauw ook erg mooi! Die ga ik van de zomer eens bekijken.
Ja absoluut. Die Seamaster 300M is ook heel mooi!
Hamilton Field Khaki mechanical
Merci Field mechanical
- Hamilton Khaki Field mechanical
- Merci Field mechanical
0 stemmers
Hamilton khaki field mechanical every day of the week
De GS op staal of leer? Beide hebben wel wat maar ben wel benieuwd naar de mening alhier…
- Op staal
- Op leer
0 stemmers