Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Ik denk dat iedereen de keuze wel snapt, alleen dat het minder verwarrend zou zijn geweest om 2 foto’s te plaatsten in plaats van meerdere.

Overigens voor de leren band gekozen; niets mis met de zwarte maar met de blauwe plaat vind ik de bruine band een betere combi :slight_smile:

1 like

Ik vind van Lange eigenlijk ook alleen de Saxonia mooi. Geef mij maar Nomos. Of die Vacheron. Minder is echt meer.

1 like

Ik ben benieuwd naar de uitslag.

• 18238 Onyx
  • 18239 Blauw tritium

0 stemmers

2 likes

+1.

19 likes

Die Onyx is vast bijzonder, maar ook wel saai.

2 likes

Ik mis “geen van beide”. Crocolook? Dat horloge zou op z’n minst gewoon een croco verdienen, maar mooier nog een platte vintage band of een lamslederen band.

Ik mis de optie “Geen van beide, gewoon lekker die DJ bicolor.”

2 likes

Gezien ik jouw 18239 vast heb gehad… die is prachtig! Leuker ook dan een onyx dial ondanks die wel bijzonder is

1 like

Je kunt ook niet stemmen/reageren. Iets met bet en weter? :sweat_smile:

1 like

:rofl: :rofl: :rofl: … komende van jou, wacht even…

:rofl: :rofl: :rofl:

Ten eerste weet ome Han prima wat ik van z’n Rollie-experimenten vindt, want hij stuurt ze me al op de App of ik probeer ze even tijdens het golfen. Ik kan er niks aan doen dat zijn eerste Rolex aankoop ooit gelijk ook de geilste was.

Maar ten tweede kan mij uit het helaas verwijderde Budget Collectie topic nog zoiets herinneren:

“Ik probeer hier alleen maar goed bedoeld advies te geven. Dat ik erg recht doorzee een eerlijk ben kan soms betekenen dat mensen mij als een botte boer beleven, omdat ik mensen tot op de knietjes afzeik, maar omdat ik het best goed bedoel moet dat toch wel OK zijn?”

…of iets van die strekking. :+1: Toch?

12 likes

Woehaha, die vind ik grappig… wetende wie het zegt :rofl::rofl::rofl::rofl:

3 likes

En welke Rolex was dat dan?

16013.

Deze pol klopt niet, ik kan niet kiezen voor “allebei”

1 like

Twijfel alleen welke ik links en welke ik rechts zou dragen… Of gewoon dagelijks afwisselen

In alle eerlijkheid vind ik mijn 16610 mooier. Echter de 16710 heeft het voordeel dat je kan wisselen van bezel en band. Dat is voor mijn onrust beter.

Voor mij persoonlijk heeft de 16610 vandaag gewonnen.

1 like
2 GSen in de boksring
  • GS spring drive ‘skyflake’
  • GS hi beat ‘birch’

0 stemmers

3 likes

Gewoon afwisselen, allebei oke :+1:

Onyx :ok_hand:

Mooiste wijzerplaat ever, met geel- of witgoud 🤷🏻

1 like

• IWC Le Petit Prince Chronograph
  • Rolex Submariner 114060