Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Wat zou je doen? Een welbekend merk met alle moderne gemakken maar als reissue, of het echte werk in solide goud uit de sixties, maar van een half vergeten merk?

• Eterna Matic Centenaire
  • Longines Conquest Heritage

0 stemmers

• Prachtige GS
  • Nieuwe Rolex

0 stemmers

images (1)

4 likes

Mijn stem gaat uit naar de GS.
Moet wel zeggen dat ik de onderste foto van de rolex pas zag na het stemmen daar ziet hij er beter uit dan op het eerste plaatje maar dan nog kan hij niet tippen aan de GS i.m.o.

2 likes

Beetje kiezen tussen de pest en de cholera. De GS heeft een mooiere dial maar die dwaze ruitenwisser stoort me mateloos. De Rolex heeft dan weer die datumpuist. Dan toch maar de Rolex, maar het is een nipte.

4 likes

Damn :joy:

Pfff helemaal mee eens zeg. Beide zouden zoveel mooier zijn zonder!
Allebei niet dus…

Oke, ik ben wel even benieuwd… Wat zou je kiezen?

• Rolex Submariner two-tone
  • Tudor BB Fifty-Eight 18k

0 stemmers

Ik zou echt nooit maar dan ook echt never nooit 15k neerleggen voor een gouden Black Bay. Echt nooit.

2 likes

Ik ook niet, maar ook geen Rolex. Ik zou gewoon voor de Omega Seamaster 300 gaan.

6 likes

Welke kiezen we?
  • Rolex Submariner 16613LN
  • Rolex Datejust 126300

0 stemmers

Beiden niet mijn smaak… Dus optie#3

Ik zou echt nooit, maar dan echt nooit een Rolex kopen met die verschrikkelijke Maxi Case

Ik zou echt nooit, maar dan echt nooit een IWC kopen met een gemodificeerde 7750 erin.

Zo kunnen we nog wel even doorgaan :grin::crazy_face: is allemaal persoonlijk toch

1 like

Ik vind beiden niet zo, maar de Tudor ziet er meer uit als een bronzen horloge, dus dan toch maar de two tone. Gouden duikers vind ik een beetje tegenstrijdig. Net als die gouden G-Shock.

Dit vind ik dan wel weer een bijzondere uitslag… Ben ik toch niet de enige die niet van two-tone duikers houd :grin::clinking_glasses:

1 like

Ik heb ineens de gedachte en bevlieging om mijn Tudor Black Bay Black 79230n te upgraden naar een BB58 blue…
Ben met slag verliefd op de blauwe dial…

Tudor BB58

Tudor Black Bay Black 79230n

3 likes

Ok

2 likes

Mocht er een poll in de post zitten dan stem ik op blauw

3 likes

De BB58 is stukken mooier! (Hoewel hij het voor mij uiteindelijk ook echt niet deed).

Denk dat de BB58 blue en Black Bay GMT ook een geslaagd duo is. Iets minder overlap dan met de Black Bay Black.

1 like

Zeker.

1 like