Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Die van mij is morgen wellicht verkocht :wave:

2 likes

Had 'ie maar eerder moeten reageren. :innocent:

1 like

Heb nog geen advertentie aangemaakt. Had nog een dibs en die wil morgen komen kijken.

1 like

Was n geintje.

Maar tot morgen ehh. :rofl:

2 likes

Kan ik m dan overmorgen van jou kopen Erik? :partying_face:

O.k.,


  • Omega Speedmaster panda
  • Tudor Black Bay Chrono panda

0 stemmers

1 like

Ik mis de “Kunnen we een hybride bouwen?” optie.

Graag de kast, wijzers en pusher van de Omega, maar dan met de bezel en de register-layout van de Tudor.

Oh. Wacht. Dat bestaat al.

16 likes

Was ook n geintje. :wink:

Die van mij niet haha. Mooi hoor Metin! Niet wegdoen. Is te mooi.

Ja ben benieuwd naar de uitslag als die er ook bij zou staan.

Ik vind overigens de bezel van de Tudor het mooist van de drie.

3 likes

Ik zat er aan te denken om toch weer een leuk beaterduikertje te kopen. Stuitte op de volgende 2. Wat denken we ervan?
(En waarom?)

  • Le Forban 39mm, 500 eur.
  • Certina DS Action 38mm, 750 eur.

0 stemmers

4 likes

Ken die Le Forban niet, maar voor die prijs vind ik dit een superleuk duikertje. Zo’n Festina, euh Certina, is, als hij niet vintage is, toch heel erg net-niet voor mij. Dan liever helemaal niet en gewoon de mooiste kopen; Le Forban.

1 like

Zeker ook leuk, de Hamilton!

1 like

Zonder twijfel de Certina! Degelijk gebouwde horloges van een mooi merk. Behoorlijk underrated en (daardoor?) super prijs-/kwaliteitverhouding! :+1:

2 likes

Waarom dan niet een Kamasu? Vind ik mooier dan deze 2 en een stuk goedkoper. Kwaliteit zal ook niet veel minder zijn denk ik. Nato erop en gaan.

5 likes

Je vergat de nieuwe Certina ds ph200m in maatje 40. Waarschijnlijk om dat Certina hem ook vergat te maken.:neutral_face:

Zeker een toffe. Ik heb hem ook gehad in blauw! Kwaliteit beviel me goed, maar merkte dat ik hem toch niet zo snel pakte en dat hij wel iets te groot was. Ik wil toch echt iets kleiner (hoewel de Kamasu niet groot valt, zeker door de korte lug-to-lug).

1 like

5 likes

Deze blijft trouwens ook een kanshebber:

5 likes

De Forban! Het is een leuke Blancpain 50 fathoms interpretatie, en ik vind het weer eens wat anders dan die geijkte Certina. Mooie Sector dial, leuke wijzerset. Sterker nog, dat smoelt beter dan de huidige Blancpain interpretaties van Blancpain zelf.

Als je 750 uit wilt geven kom je ook in het vaarwater van een ander horloge uit Frankrijk waar een Blancpain-geurtje aan zit: De Baltic Aquascaphe blue-gilt of zwart-gilt. Ook supertof, en voor die prijs heb je 'm op de BoR band.

De Certina zou ik alleen tof vinden als bicolor, zo in staal is hij veel te generiek.

Die Alpinist is fantastisch. Ik zou bijna geneigd zijn er eentje te bestellen voor mijn vakantie. :slight_smile:

2 likes