Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Dat verandert de zaak wel, inderdaad. Ik heb PO gestemd omdat ik de mijne nog steeds een zeer warm hart toedraag. Ouder model dan deze, maar de hele lijn blijft me wel aanspreken.

In combinatie met de Seamaster en Pelagos zou ik de IWC Mark nemen. Ik heb niet zo veel met chronografen en die blauwe dial is echt af.

2 likes

PO.

Elke keer vind ik het een prachtige klok.
Heb er zelfs twee keer eentje aangeschaft, maar ze werken niet op mijn pols. Hoe graag ik ook wil dat het werkt.
Vond het steeds het coolste horloge in de doos. Maar ja, in de doos…
Ik weet dat ik niet een derde keer overstag ga, maar blijf het een fantastisch horloge vinden.

1 like
Wit vs. wit
  • Grand Seiko
  • Zeno Watch Basel

0 stemmers

Ik snap niet dat de Turn-o-graph, specifiek in de configuratie die jij hebt, hier niet meer liefde krijgt op dit forum. Fantastisch! Ik wil er ook één.

Tja, valt mij ook tegen (poll valt niet tegen bijna 50/50). ToG’s zijn er slechts een paar op HF. Heb gespeelt met het idee om deze naar blauw te verplaatsen, maar ga het toch niet doen. Hij is prachtig in zowel blauw als wit (beiden in bezit). Misschien moet Rolex met een nieuwe versie komen om meer interesse te wekken :wink:

Plaatje voor de sfeer

6 likes

Schitterend! Mag je echt vaker laten zien!

2 likes

71a3ea5f4a856bcfd2a7d3073d11f4dc33e49541_2_690x460

• IWC Ingenieur
  • Rolex Oysterquartz
  • Zenith Defy Skeleton

0 stemmers

2 likes

Stuur @Watch2Morrow eens n bericht… Wie weet. :wink:

2 likes

Die van mij is morgen wellicht verkocht :wave:

2 likes

Had 'ie maar eerder moeten reageren. :innocent:

1 like

Heb nog geen advertentie aangemaakt. Had nog een dibs en die wil morgen komen kijken.

1 like

Was n geintje.

Maar tot morgen ehh. :rofl:

2 likes

Kan ik m dan overmorgen van jou kopen Erik? :partying_face:

O.k.,

• Omega Speedmaster panda
  • Tudor Black Bay Chrono panda

0 stemmers

1 like

Ik mis de “Kunnen we een hybride bouwen?” optie.

Graag de kast, wijzers en pusher van de Omega, maar dan met de bezel en de register-layout van de Tudor.

Oh. Wacht. Dat bestaat al.

16 likes

Was ook n geintje. :wink:

Die van mij niet haha. Mooi hoor Metin! Niet wegdoen. Is te mooi.

Ja ben benieuwd naar de uitslag als die er ook bij zou staan.

Ik vind overigens de bezel van de Tudor het mooist van de drie.

3 likes

Ik zat er aan te denken om toch weer een leuk beaterduikertje te kopen. Stuitte op de volgende 2. Wat denken we ervan?
(En waarom?)

• Le Forban 39mm, 500 eur.
  • Certina DS Action 38mm, 750 eur.

0 stemmers

4 likes

Ken die Le Forban niet, maar voor die prijs vind ik dit een superleuk duikertje. Zo’n Festina, euh Certina, is, als hij niet vintage is, toch heel erg net-niet voor mij. Dan liever helemaal niet en gewoon de mooiste kopen; Le Forban.

1 like