Hamilton Intra Matic for the win. Zo simpel kan het soms zijn.
Weg er mee en gewoon de insert van Rolex zelf dragen. Als je al stoeit, doe het dan origineel.
Hamilton Intra Matic for the win. Zo simpel kan het soms zijn.
Weg er mee en gewoon de insert van Rolex zelf dragen. Als je al stoeit, doe het dan origineel.
Echt zo overtuigend de Tag. Dunner, mooier, betere bezel, mooiere wijzerplaat, sierlijkere wijzers en een kek geel accentje.
Hulde. Daar heeft die gare Seiko niks bij te zoeken. Ook niet de MM300, die zowaar nog wanstaltiger is, en zeker niks uit de GS of LX serie, wat nog veel erger wordt.
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak. Persoonlijk zou ik 100% voor Seiko gaan.
En die wanstaltige MM300 moet ook niet iedereen gaan dragen anders is de mijne niet meer zo speciaal…
Ja eens. En dan zwart of blauw?
Die zwart-gele met loep die je liet zien vind ik geweldig. Maar aquaracer altijd prima.
Dat hangt sterk van de Seiko af. Er zijn er een miljard.
Keuzestress
0 stemmers
Klopt er zijn er veel. Maar het ging over bovenstaande battle en niet ineens over alle Seiko’s…
Vind dit een moeilijke. Ben voor de handwinder gegaan (qua poll dan; niet gekocht ), omdat ik de subdial wel leuk vind staan en ik al de nodige automaten heb en pas één handwinder. Maar ben ook wel bang dat ie in 42mm best wel groot draagt. Mag natuurlijk wel wat groter, voor dit model. Zou 'm irl moeten zien.
Ja. Daarom koop ik eigenlijk altijd via AD…
Maar ja, dit moet online.
Ik heb beste polsen, dus 42 kan wel gewoon.
Ben normaal ook altijd wel voor een subdial, maar de flieger is wel een uitzondering. Je wilt juist een strakke, cleane dial hebben. Dat is juist de aantrekking bij dit horloge. Anders wordt het een vreemde combi vind ik.
Jij wist wat ik ging kiezen.
Die 42 is mooi wanneer je 20cm+ polsen hebt. Ik zou hem zelf nooit overwegen.
Dat komt bij dat een RLM Flieger met kleine seconde als een lul op een weduwnaar slaat, Henk. Da witte gij ook.
Dus als je dan groot wilt, pak dan gewoon de Flieger zoals die heurt.
Waar… dat zoek ik ook absoluut .
Alleen al die mooie opties maken het wel een grote snoepwinkel en laat me dus elke keer weer afleiden .
Heb je ook nog bij Stowa gekeken? Die hebben ook mooie fliegers. Dat merk doet mij persoonlijk meer…
Verdikkeme … jij weet precies hoe mijn achterhoofd werkt en door jou woorden komt het HOPLA weer op de voorgrond.
Ik wil geen extra’s ! Gewoon clean, alleen merknaam mag erop en klaar…is waar…
Te gelikt, te shiny.
Wel mooi hoor, maar niet puur genoeg
En vergeet niet: 200 ballen duurder, veel minder waterdicht.
Proeven verboden. .
Nee, wil wel kunnen proeven hoor.
Archimede is Iig de keuze.
Als extra zou ik een Lefty kunnen pakken… vind ik serieus leuk.
Voor strak en clean zou ik persoonlijk gaan voor Damasko of Sinn. Vind cijfers niet strak of clean. Maar dat is smaak.
Vind deze week mooi hoor met dat handwinder uurwerk…
Ik kan je uit ervaring vertellen dat de Archimede lekkerder draagt dan de Stowa. Dat zit hem in compactere lugs. Ook heb ik de kast hoger zitten. Als je Bombé glas wilt kun je dat op de Archimede laten plaatsen, ben je nog 80 ballen goedkoper uit dan bij Stowa.