In het IWC only topic heb ik 2 wrist shots geplaatst ter vergelijking. Kon hier de poll niet meer aanpassen helaas. Vind overigens ook beide bandjes mooi staan maar heb toch een lichte voorkeur voor de blauwe.
Die Serica is echt !
Die kroon van de eerste is groter dan de wijzerplaat?
Ja, ik kende het merk helemaal niet, maar ik vind deze echt zo gaaf!
Aan de andere kant in het Glycine Only topic zag ik zo’n Airman op een milanese band en die gaat ook niet echt uit mijn kop…
Ja aan de grote kant, en toch stoort me dat niet bij dit model
Ik vind die Glycine maar een raar ding en de geschiedenis dat hij in de Vietnamoorlog door amerikaanse piloten werd gebruikt spreekt mij ook niet erg aan als het verhaal erbij
Dan mag je ook geen Seiko en Junghans meer dragen
Seiko maakte horloges voor de kamikaze piloten
Daar gaat het mij niet om, het gaat om het verhaal waarom ze interessant zijn niet om het merk zelf en waar deze vandaan komt
Een Seiko Pogue heeft een verhaal, een seiko captain Willard? heeft een verhaal en van Junghans weet ik niks
Dan had ik je niet goed begrepen.
Ik ben meestal niet zo gevoelig voor het commeriele gebrabbel van horlogemerken. Ik vind iets mooi of niet mooi (i.c.m. de prijs).
Ik vind juist de verhalen erbij als ze er zijn leuk om te weten, maar ik draaf wel een beetje door.
- Omega Speedmaster Professional Moonwatch op Forstner Flatlink band
- Omega Seamaster Professional 300m
0 stemmers
- Tudor Black Bay GMT
- IWC Le Petit Prince Chronograph
0 stemmers
- Rolex Submariner 114060
- Tudor BB58 Blue
0 stemmers
Ik heb die Serica even moeten opzoeken, maar wat een leuk horloge!
Blauw natuurlijk! Wat een zomer knaller!
Normaal zou ik meteen voor de blauwe kiezen maar het blauwe op de bezel vind ik persoonlijk storend ogen. Ben echt benieuwd naar die bruine plaat i.r.l. Die gele seconde wijzer is echt een mooie toevoeging.
Ik zou de groene nemen.
Twijfel toch als ik die live foto’s zo zie
Ja dan vind ik de bruine ook mooier.
Klopt helemaal nog eens bekijken welke ik deze avond bestel.