- Nomos Tangente 38 op molequin
- Rolex Datejust 16233
- Omega Seamaster 300 ‘WatchCo’
0 stemmers
LoL
Eens kijken of de Omega zijn 100% score kan behouden. GO WATCHCO!
Wel grappig om de collecties zo te beoordelen
Het is meer dat ik deze two-tone DJ’s niet trek
Vandaar mijn stem op Omega
Onbegrijpelijk dat zoveel mensen er op stemmen. Ik vind het maar erg dubieuze horloges.
Van mij hoeven er sowieso geen cijfers op de dial bij een dergelijk horloge, maar die tweede is wel heel erg druk met grote cijfers en ook nog eens dubbele indices, waarom?
De automatische versie
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Heb je de alternatieven gezien? Nóg slechter
Vind ze beide wel mooi. Grijs oogt iets frisser en plaat lijkt wat groter.
Andere sokken is nog eerder een concurrent.
Op grijs lijkt de blauwe wijzerplaat er beter uit te komen. Eigenlijk zou je hem om de pols moeten zien, want ze lijken hem beiden goed te staan
Die met groen en goud vind ik het gaafst. Zelf ook nog even aan gedacht. Maar het horlogepotje is inmiddels weer leeg, door een andere aankoop.
Is dit horloge makkelijk te combineren met alle kleuren!
Welke kleuren niet? Want ben nog aan het leren wat wel en niet past van kleuren te samen.
En denk u dat dit ook kan op het strand, of iets te patserig?
300m waterdicht, dus moet lukken.
Patserig is een wat negatief woord, maar in TT shined het natuurlijk wat meer en valt dus meer op. Als je dat niet wilt en je daar niet lekker bij voelt, moet je het niet dragen.
Ja, een horloge met zwarte bezel en zwarte wijzerplaat is natuurlijk het gemakkelijkst te combineren met alles. Maar is ook weer wat saai. Daarnaast heb je volgens mij nog meer horloges. Dus lekker afwisselen met kleding en horloges. Is juist leuk! En deze kan heus wel bij een hoop outfits, imo. Verder zie ik dat two-tone (staal/goud) een behoorlijke comeback heeft gemaakt. Dus je ziet het echt weer wat meer, net als vroeger. Ach en het ergste dat je kan gebeuren is dat ze in Amsterdam je per abuis neerslaan en 'm jatten. Maar dat levert dan wel weer interessante gespreksstof op, voor de rest van je leven!