Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Wat stel je dan voor?

Hangt er wel een beetje vanaf. Als het je enige horloge wordt, zou ik voor de zwarte gaan. Als het in een ruimere collectie komt, zou ik de oranje nemen. Ik zou dan zelfs de witte met oranje bezel nemen, maar goed, ander verhaal en niet de vraag.

Ik heb zo’n 8500 PO in’t zwart en dat is echt een prachtding. Toen ik het kocht, ging dat de “one & done” zijn maar dat is volledig anders uitgedraaid en nu denk ik soms: had ik niet beter die met de oranje bezel genomen?

Het is wat het is. Maar ik dacht: ik geef het even mee.

Ben niet zo’n fan van dit model. Ben je specifiek op zoek naar een GMT?

Vind de blauwe Planet Ocean wellicht de mooiste van het stel. Heb je die nog overwogen?

1 like

Bedankt voor je reactie @Blob

Deze heb ik vandaag gepast en alleen de PO sprak voor mij. De 2 uit de poll bleven uit eindelijk over. De oranje met witte wijzerplaat ook gepast maar werd daar niet warm van.

2 likes

Blauw hadden ze helaas niet liggen bij :sheep: & :lemon: even als de 39,5 versie

Die witte is ook echt “voor erbij” en dat is dan weer een dure “voor erbij”.

De PO is een topmodel. Ik ben er zelf heel tevreden van, zelfs al is het een zware jongen. Dankzij de onafhankelijk verzetbare uurwijzer is dit mijn reishorloge bij uitstek (op de rubberen band).

Zoals gezegd: bekijk het binnen het geheel van je collectie, als die er is, en dan kom je snel bij de juiste uit!

Mmmm… Dit is de eerste keer dat die railmaster het voor mij wel doet.

Ik was zelf ook verrast, maar qua afwerking niet te meten met de PO. Heb er helaas geen foto van gemaakt, waar je het aan kon zien was de seconde wijzer. Deze leek zo uit een metalen plaatje gestanst zonder verdere afwerking. Wel een mooi fijn lederen bandje.

Met couponcode blackweek bij Olfert.

1 like

Logisch 🤷🏻

18 likes

Seiko of Citizen?

• Seiko Astron SSH003J1
  • Citizen Satellite Wave CC9015-54E

0 stemmers

2 likes

Ik vind de lume op Citizen vaak tegenvallen (muv duiker), Bij Seiko is dat meestal wel erg goed.

1 like

Seiko. Want mooiere urenwijzer, pushers en wijzerplaat :slight_smile:

1 like

Hap uit de rehaut is pijnlijk. Dat ze het doen op een horloge wat qua ontwerp perfect was, tot voor vijf weken geleden? Onvergeeflijk. Maak er dan een no date van.

Casio. Zelfde functie, minder gelul op de dial, beter afgewerkt, en zeker goedkoper dan een Astron.

Oh. Betere maat ook. :+1::+1:

5 likes

Ik heb er eentje😀

13 likes

En nu wat heel verschillends.

Rolex of Chopard?

Rolex of Chopard?
  • Rolex Datejust
  • Chopard Mille Miglia
  • Andere sokken

0 stemmers

1 like

• DJ 41 126300
  • Sub 16610LN

0 stemmers

Deze is wel een heel makkelijke keuze Henk.

Die chopard, en zeker dit model gaat natuurlijk nooit winnen van deze dj.

:sunglasses:

3 likes

1. Blancpain Fifty Fathoms Bathyscaphe
    1. Meistersinger N°1

0 stemmers