Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Je houdt me wel bezig zo :roll_eyes::grin:

1 like

Oké ik stop er mee :innocent:

1 like

Dankjewel, ben bekaf… Tijd om weekend te gaan vieren! :rofl:

1 like

Nee, wacht, laat ik er ook eens eentje ingooien:

JLC horloges

• JLC Geophysic 1958 - Staal
  • JLC MUT Moon - Witgoud
  • JLC Master Date - Platina

0 stemmers

1 like

Eh, non of the above. Als het dan toch iets van dat merk moet zijn, dan maar deze.
image

7 likes

Of

Zit ook wel eens hier aan te denken. Weet alleen niet of ik de Oyster Perpetual 41 wat saai vind tov mijn IWC. Dat denk ik eigenlijk wel.

• Rolex Oyster Perpetual 41 Blue
  • IWC Le Petit Prince Chronograph

0 stemmers

1 like

Beide te groot qua afmeting… die OP is er toch ook in 39mm of vergis ik me? Zoja, dan heeft díe mijn stem

2 likes

Ja die is er ook in 39mm maar discontinued en ruim 7k. Een nieuwe OP 41 zou ik nog wel op termijn voor list kunnen krijgen denk ik.

1 like

Maar welke vind je mooier?

2 likes

Hij is er in ieder geval in 36mm tegenwoordig. Valt mij nog mee qua formaat. Doordat hij geen hele grote bezel heeft draagt hij best groot voor 36mm.

13 likes

De allermooiste was en is de OP 39 in het zwart of wit. Die had niet die dubbele uur markeringen op 3, 6 en 9 uur. Was Rolex in z’n puurste en elegantste vorm. Maar ga daar nu geen 7k of meer voor neerleggen met de gedachte dat ze hier in het blauwe gedeelte ook voor 4500 hebben gestaan. Ik koop Rolex list of ik koop het niet.

1 like

Kleine inhaalslag :+1:

Die Primero is nu ruk, zou ik niet meer willen… :smile:

1 like

Krasse uitspraak op deze vroege morgen :face_with_hand_over_mouth:

Persoonlijk zou ik proberen het horloge te kopen wat je mooi vindt. Maar ja, dat is natuurlijk een persoonlijke mening.

8 likes

Daar is hij niet zo van hoor.

11 likes

:rofl: hè, die woordkeuze …

2 likes

Haha. Nu zijn de echte liefhebbers wakker geworden.

De smaak van gemiddeld HF…

zolang het een kroon heeft! :see_no_evil:

Zonder dollen. Het verbaasde mij al dat de publiekslieveling JLC, die toch al eerder in de prijzen is gevallen hier, achter bleef. :sunglasses:

Van de andere kant. De shadow is niet het meest fotogenieke horloge. (Op die foto van jou van gisteren na dan).

Die shadow komt pas tot leven als je het karakter in je hand hebt. :grin:

1 like

Hahaha.

Beetje huilen is dit wel.
Ik heb je al eerder gezegd. Koop wat je mooi vindt.

Het leven is te kort om slechte wijn te drinken.

6 likes

Ja dat doe ik ook. Dat is kernpunt 1 anders koop ik het niet

Gezien je laatste pols & opmerkingen wil je vooral Rolex & niet wat je mooi vindt.
De enige opties die je toont zijn Rolex tov je huidige collectie.

4 likes

Omdat ik nog een Rolex horloge wel echt mooi zou vinden. Je mag een Rolex toch wel mooi vinden of ben je dan geen liefhebber meer? Ik koop geen horloges die ik niet mooi vind, weet niet waar je die informatie vandaan haalt.