Haha, precies wat ik ook dacht
Ik kies voor band 1 is het wel zo dat het kan dat die beter past omdat model 1 een zwarte bezel heeft en daarom beter staat.
Ik ben aan het twijfelen welke van de 2 ik zou verkopen omdat ik ze beide niet draag.
Welke zou ik verkopen?
Optie 1:
Optie 2
- Optie 1
- Optie 2
0 stemmers
Als je ze beide niet draagt kan je wellicht beter allebei verkopen (?)
Ja is inderdaad moeilijk omdat de eerste band op een ander horloge staat, maar het zou de bedoeling zijn om de rubberen band op de stalen bezel te dragen.
Omdat ik toch nog 1 van de 2 horloges een kans wil geven!
Ik snap het zou kiezen voor de eerste band vind dat toch een toffere band die er meer bij past. Mooie tag overigens. Voor de Seiko zou ik persoonlijk voor de Presage gaan vind die plaat zoveel mooier.
Aangezien de zoektocht naar een IWC Ingenieur niet wil vlotten overweeg ik ander fris spul.
Beide hebben wel wat imo. Neig nu meer naar de rechter… Wat jij?
- Blue dial
- Grey dial
0 stemmers
Die blauwe is leverbaar (paar maanden wachttijd volgens AD) maar de rechter is kansloos.
Wat vreemd is, want veel mooier. Ik zou het wel weten.
Ik las je poll verkeerd. Ik dacht kopen. Nu kon ik m’n stem veranderen, dus ik heb Presage gezegd omdat ik de Alpinist hoger heb zitten.
Maar als je ze niet draagt verkoop je ze toch allebei? Ik houd het blauwe gedeelte wel in het oog.
Ik heb ook altijd gezegd dat ik de blauwe ooit een keer wil hebben. Maar nu ik de foto’s van de grijze zie denk ik dat die ook best cool is.
Kreeg net een belletje dat ik 'm kan bestellen met 25% aanbetaling. Levertijd 3-6 maanden met misschien een gelukje dat ze me eerder bellen.
Ga vanavond eens wat video’s bekijken en er rustig over nadenken. De vraag is of ik naast de SD4K nog een Rolex wil of toch een IWC Ingenieur met witte plaat…
Ik vind ze beide wel erg op je Seiko-mod lijken.
Maar dan saai…
Ja ja Rik, als ik ervoor ga mag jij de Seiko overnemen. Ok?
Strak plan, doen we
Kost maar 1/10 van de YM. En is niet saai. Wat wil een mens nog meer.
Nee, dat geel doet het hem voor mij…
Ik denk dat je rekenmachine stuk is…