Geen lastige keuze voor een duik horloge tussen willekeurig welke en Sinn. Maar dan wil je eigenlijk liever een U1 of UX.
Welk horloge zou je houden naast de Yacht-Master?
- Yacht-Master + SD4K
- Yacht-Master + Omega SM
0 stemmers
Twee Rolies is altijd beter als een Rolie. Beter dan. Neeeeee beter he.
Ik snap jouw gedachtegang. Echter werkt die van mij net iets anders.
Denk dat ik met SD + SM meer contrast heb tussen beide duikers.
Maar waarschijnlijk komen we wel uit op hetzelfde resultaat, SD + YM. Dit omdat de SD cooler is dan de SM.
Die Omega zal nooit mijn voorkeur hebben, omdat het een samengesteld horloge is. Hoewel hij mooi is, gaat mijn keuze in dit geval dus uit naar de Sea-Dweller.
Je hebt met de Seadweller 4k (mooiste Seadweller ooit) en de Yachtmaster echt een perfecte two piece collectie. Zou de SD4k nooit meer weg doen. De Seamaster is mooi maar is inderdaad een samengesteld horloge en kan daarbij nooit tippen aan de Seadweller 4k.
Is een three piece collectie nog een optie door ze allebei te houden?
Allebei , als dat niet wenselijk is de SD4K
Als duo is de Omega toffer ernaast maar de SD is los van samenhang in de verzameling gewoon veel cooler dan de SM imo.
Neen, speelde sowieso met gedachte om een van de twee zwarte duikers te flipperen. Heb inmiddels meerdere gegadigden voor de SM. Die is binnenkort weg denk ik.
En anders hang ik er een jubilee aan
Oeh…moeilijk. Doxa of Seiko en waarom? Seiko SPBX heb ik al, Doxa zou ik graag willen toevoegen.
Tudor Black Bay Chronograph Black Panda
Versus
IWC Le Petit Prince Chronograph IW377714
- Tudor Black Bay Chronograph Black Panda
- IWC Le Petit Prince Chronograph IW377714
0 stemmers
Ik vind die Tudor er zó goedkoop uit zien. Mede door de indexes denk ik
Vind dit een hele lastige…
Als het de zwarte dial Two tone Daytona was dan sowieso volmondig de Daytona. Heb nu ook voor de Daytona gestemd.
Los van de Breitling kan ik hier echt niet uit kiezen!
Allebei niet, gewoon een DJ halen
Zonder twijfel een Rootbeer
Ga ervoor Sebas, die BB58 is zó tof!!!