Poll gesloten. SD-YM it is
Jij zag er een poll in? Ik een plug.
SM is gisteren opgehaald
Dat is geen duel. Ik zie vijf keuzes.
De Omega natuurlijk. Naast de Yacht master ziet de dweller er uit als een pauperig barrel. Dit is geen dig, ik vind de YM gewoon mooi.
Maar waarom sluit je de poll vroegtijdig?
Ah. De overbodige keuze. Ik had Omega meer in balans gevonden, maar you do you, girl.
Een SD4K past bij me. Op afstand ziet we er heel gewoontjes uit maar als je je in ons verdiept denk je “goh, wat hebben ze een hoop onnodige foefjes in zich”.
Zie twee berichten boven de jouwe.
Nog steeds de mooiste Rolex duiker. Twaalf keer mooier dan een YM.
Optie #4
- Niet weer die Poll hè?
0 stemmers
Een andere vraag kan zijn “Waarom niet een mooi horloge?”, maar als het om G-shocks gaat ben ik een sfeerspons, ik had liever een Apple watch.
Ik vind de kleuren hier erg tof, maar kan me niet over band, kastvorm, bumpers en de korte wijzers heen zetten.
Ik heb nu een grijze Casioak en die bevalt me eigenlijk prima. Mooi horloge imo.
Heb deze Rainbow mods nu een paar keer zien langskomen en ga ze steeds leuker vinden.
Dus ik dacht, verkoop die grijze voor 100 piek, leg wat bij en ga voor de zwarte Rainbow.
Van die twee zou ik de Grijze Rainbow pakken.
Ik neem wel aan dat ze lekker dragen.
Moest er nog eens bij komen…
Twee stalen horloges. Twee keer five digit. Maar wie is de winnaar.
- Sea-Dweller 16600
- GMT-Master II 16710
0 stemmers
Grappig. Ik heb beide en heb voor de Coke gestemd. Zou ik echter maar 1 horloge over mogen houden zou dat de SD zijn en niet de Coke
Een van de moeilijkere polls, vind ik.
Qua diameter verkies ik de 43mm, qua dikte de 39mm. En het grote voordeel bij de 43mm is dat de uurwijzer onafhankelijk verzet kan worden (heb ik ook op m’n oude 42mm en dat is gemakkelijk als je op reis bent, bijvoorbeeld).
Door die uurwijzer zeg ik 43mm, maar ik zou niet makkelijk kunnen kiezen tussen deze twee.