Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Bij de allernieuwste (rechts) zijn ze weer wat teruggebracht:

3 likes

Ik heb ook weinig met de nieuwe lugs haha

1 like

Hadden ze niet de enlinks gewoon een milimeter ofzo dikker gemaakt? Die ze vervolgens bij de lugs er weer af hadden geschraapt waardoor de lugs inderdaad dunner zijn maar de totale dimensies hetzelfde zijn gebleven? En daardoor blijft het dus nog steeds een te dikke kast :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee hoor, ligt zeker niet aan jou… Geef mij ook maar die ouwe meuk.

2 likes

Dat is ook wat gebeurd is. De band is nu 21mm ipv 20mm en daardoor hebben ze de lugs wat dunner kunnen maken.

1 like

Ik vind de nieuwe Rolexen niks. Vintage is de shit :sunglasses:

4 likes

Clash of the titans. Je bent jarig en mag er één uitkiezen van je schoonmoeder.

• Sea-Dweller
  • Yacht-Master

0 stemmers

2 likes

Heeft jouw schoonmoeder nog een vrijgezelle dochter? desnoods zoon

5 likes

Twijfel slaat weer toe…

• Speedmaster prof
  • Air King

0 stemmers

3 likes

Iedereen bedankt voor de feedback en het stemmen, zeker @Mieske25 & @Topdude
Inmiddels de 5610 incoming! Kan niet wachten!

13 likes

Prima keuze!

Ik heb hem ook. Draag hem regelmatig en voor van de zomer naar het strand is deze klok mee een no brainer.

1 like

Denk dat je de verkeerde Mieske getagd hebt… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Vandaag heb ik hem ook weer met plezier gedragen.

1 like

Dwellers met masters vergelijken 🤷🏻

1 like

Echt een top beater! Ik heb deze ook voor de iets minder random huis, tuin en keuken klusjes. Als je weet dat je vies, nat of bezweet gaat worden en/of je gaat hard aan de slag in de tuin, je huis of waar dat ook en je wilt toch een horloge om, dan is G-shock de allerbeste optie (naar mijn mening). Het zijn tanks. Ze gaan gewoon niet kapot.

1 like

Ja, je moet toch wat nu ze de Subs en Marine Masters van suiker maken tegenwoordig :joy:

Ik heb er overigens ook een :joy: maar ergens denk ik ook wel “waar ben ik mee bezig?” Ik heb een duiker met een 1200 meter rating, maar voor zwemmen op vakantie moet ik een G-Shock kopen? :thinking:

2 likes

Hahaha.

Enorm tegenstrijdig inderdaad. Ik heb precies hetzelfde. Alleen maar toolwatches in de collectie maar die wil ik het liefst zo schoon en mooi mogelijk houden :crazy_face:. En ik denk dat het grootste gedeelte van ons horloge nerds :stuck_out_tongue_winking_eye: met dat probleem zit. Je koopt vaak iets wat voor jou veel geld kost en wat jij beschouwd als erg mooi. Heb me al vaak afgevraagd of een submariner mijn nieuwe g-shock zou worden als ik knetter veel geld zou hebben :thinking:.

1 like

Ik moet wel zeggen dat mensen die je cadeau’s geven die inherent niet bij je passen… Da’s onbeleefd. Dus ik zou die Yachtmaster nemen en 'm na een maandje om de pols vrolijk verder schuiven ten faveure van een Tenere 700.

Maar de YM is zeker weten de coolste van die twee. Ik heb die bezels altijd supertof gevonden.

Niet doen. De Airking is raar en naar. Speedy all the way.

1 like

Que?

Met dit weer is een brommer wel lekker inderdaad :sweat_smile:

2 likes

:green_apple: :green_apple: met :pear: :pear:

:point_down:

Maar omdat je er één mag kiezen heb ik de YM gekozen.

2 likes

Wist niet dat je alleen appels met appels mocht vergelijken :sweat_smile:

Ik zou zelf overigens voor de Dweller kiezen.

4 likes