De zogenaamde four liner.
Ik jouw geval zeker de stainless, die is ook in een nóg mooiere staat. Ik heb zelf de goldcapped en die glinstert me zo lekker tegemoet dat ik daar erg blij mee ben
Dat zal wel. Ik vind het te druk
Ja, ik neig daar zelf ook naar. Maar ik vind ze toch allebei wel erg leuk, die goldcap geeft weer een heel ander beeld op de pols.
Klopt.
Ik ben bewust voor de goldcapped gegaan, maar de stainless is iets makkelijker draagbaar. De goldcapped is me soms té sjiek, al maakt ie dat direct weer goed als je er even naar kijkt
Ik neig er toch sterk na om mijn Speedmaster weer te voorzien van zijn originele clasp en de adjustable Omega clasp met 3 adjustable positions van de hand te doen…
Originele Speedmaster clasp
Adjustable Omega clasp
- Originele Speedmaster Professional clasp
- Adjustable Omega clasp
0 stemmers
Battle of the clasps!
Vouw aan clasp!
De originele clasp, maar als je hem daarmee niet goed passend kunt krijgen… ja dan niet
Dat was opzich prima. Alleen wat ik fijn vond aan de adjustable clasp is dat hij wat zwaarder is en het horloge en de clasp qua gewicht meer in evenwicht/balans brengt. Maar eigenlijk is de fit met de adjustable clasp het net niet voor mij. Helemaal dicht te strak. Middelste positie is de standaard positie en de derde positie voor als het echt warm is.
Nu de Speedmaster 1861 gediscontinued is neig ik er ook na om vanuit historische oogpunt de originele clasp er weer op te zetten.
SEIKO PROSPEX PADI TURTLE SRPG19K1
Seiko Presage Sharp Edge GMT SPB219J1
- Seiko Padi Turtle
- Seiko sharp edge presage gmt
0 stemmers
Submariner. Om dan te verkopen en de tudor te kopen (en nog wat geld over te hebben voor andere toppers).
Die black bay vind ik stukken mooier.
De vorige poll won de Stratoliner, ik ben benieuwd welke met deze 3 piece gekozen wordt.
- Fortis Official Cosmonauts Chronograph (vintage - linksboven)
- Fortis Stratoliner (linksonder)
- Fortis Official Cosmonauts Chronograph (modern - rechts)
0 stemmers
Ik heb geen idee welke welke is
Haha er komt een behulpzame edit aan.
Ze zijn te mooi om een keuze te maken…
Ik blijf hierin ook Zwitsers neutraal
Welke zouden jullie aanraden en waarom?
Ps: De bb58 zwart heb ik al gehad en lijkt mij veilig om terug aan te kopen…
Indien de bb41: 36 of 41mm?
*Geen Rolex of omega want die merken doen me niets
- Bb58 zwart
- Bb58 blauw
- Bb41 zilver
- Andere optie namelijk… -> comment
0 stemmers
BB36 zilver