Er is nog hoop! Als ik dat plaatje zie, denk ik weer meteen: dit wordt de volgende. Hopelijk komt de dag dat ik dat ook in de winkel denk bij het passen
Bij mij was het voornamelijk ook dat de cijfers op de bezel in het echt zo verdomd klein zijn, terwijl op foto’s en in video’s ligt daar vaak veel nadruk op. Toen ik eenmaal geaccepteerd had dat het normaal is dat die cijfers klein zijn, was ik om.
Wordt nog lastiger over een paar weken
Komt er dan nóg een Fortis bij?
Yep…
Geniet ervan!
Welke van deze twee zouden jullie weg doen? De vintage 7548 links of de Nano universe rechts?
- vintage 7548
- nano universe
0 stemmers
Ik had Seamaster gekozen, maar dan wel eentje die een Skinny bezel heeft. Of misschien wel geen draaibare bezel. Dus niet die in de foto.
De Seamaster serie is groot en diep, je kunt vast iets leukers opsnorren dan dat Brosnan-cliché.
Dat is bij mij precies andersom. Ik keek naar plaatjes en begreep niet zo goed wat er nou zo leuk is aan een Speedmaster totdat ik bij een kennismaking met een mede-forumlid een Speedmaster om zijn pols zag. Mijn enthousiasme wakkerde behoorlijk aan.
Battle of the zepperderzep
.Vs .
- Zenith manufacture met mooie kast
- Zenith classic tricolore met minder mooie kast
0 stemmers
Kast verschil:
Ik zou voor die daytona van zenith gaan.
Sportmaster? Chronosport? Hoe heet ie weer?
Uit je lijstje koos ik speedmaster
Mijn mening wordt behoorlijk gestuurd heb ik het idee
Heb die even gemist…
Echt no contest dit
Nee, ik blijf trouw aan de klassieker…
Allright, wedstrijdje tussen de metaalsoorten. Ik heb er nu twee, waarvan ik denk dat er uiteindelijk één moet overblijven.
Welke wint het?
- Pie pan gold capped
- Pie pan stainless
0 stemmers
Ja ik weet met al deze “bemoeienis” even niet wat ik moet kiezen…
Ik heb mijn keuze gemaakt
Ik vond m in real life nog zelfs mooier dan de sport chrono.
Het enige minpuntje is de 4 regels tekst. Dit had volstaan met 3, Dan was het minder geprop.