Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Haha dat is een bij voorbaat gewonnen wedstrijd voor omega.

Maar soit. De tipo wint voor mij. Zeker als het de vintage zou zijn :grin:

1626285755839

Thierry

8 likes

Spanning alom!

1 like

Ja de vintage is nog mooier maar ik ga toch voor het gemak van de automaat met saffier. Wat ik heb aan vintage wordt toch beduidend minder gedragen dan het moderne gemak.

1 like

:point_down:t2:

6 likes

Dan ben je bijna blij als hij stuk gaat idd :innocent:

1 like

Niet zo moeilijk mijn stem gaat naar de cherry. :sunglasses: Gewoon een hele mooie lekker opvallende verschijning met die schitterende rode plaat.

1 like

Hier was ik al bang voor, allebei maar doen dan. :wink:

1 like

Ik ben aan het kijken naar een leren band voor m’n Longines Spirit Chrono.
Ben wel gecharmeerd van de Molequin banden die ik voorbij zie komen en zag daar wel een mooie optie. Daarnaast zag ik bij WatchWorks Haarlem eenzelfde type band (zelfde leverancier met het eigen logo in de onderkant gestempeld?) maar dan ton sur ton.
Ik twijfel zelf erg, dus hier maar eens de meningen bekijken. Evt. andere tips zijn ook welkom.

• WatchWorks Haarlem Midnight Blue (links)
  • Molequin Navy (rechts)

0 stemmers

1 like

Collectie toen:

Collectie nu:

• Collectie toen
  • Collectie nu

0 stemmers

Absoluut geen spijt van de collectie update, had het zo weer gedaan, maar ben gewoon benieuwd wat HF had gedaan :sunglasses::+1:

Niet alles op zwart ingezet in ieder geval. Zijn stuk voor stuk mooie horloges maar als collectie mij veel te eentonig.

2 likes

Ik vind het wel tof. En heel subtiel zit er toch wel wat kleur in de collectie. Bij het ene horloge wat meer uitgesproken dan de ander. De oranje wijzer op de Explorer II knalt je tegemoet.

2 likes

Ben het met je eens. Je hebt stuk voor stuk hele mooie horloges met allemaal een eigen stijl. Ieder stuk roept een ander gevoel op wanneer deze om de pols hangt. Dat ze allen een zwarte wijzerplaat hebben maakt dus niet uit. Met het wisselen van bandjes kan je nog genoeg kleur aanbrengen. De roep van velen dat er gekleurde wijzerplaten nodig zijn in een collectie omdat deze anders saai wordt heb ik nooit begrepen.

Ik had overigens je laatste NA niet gedaan en lekker de IWC gehouden. Maar dat heeft niets met de kleur van de plaat te maken maar gewoon met het design van het horloge.

1 like

BB58, Speedmaster, Explorer II, Hammie.
Dat zou perfect zijn voor mij.

De andere horloges zijn ook super maar “dubbel” in mijn ogen. Maar hé jij geniet ervan, mooie collectie hoor!

1 like

Eindstand zit dichter bij elkaar dan verwacht, bedankt stemmers!

2 likes

Gandalf the Grey, battle of the two watches

• Oris Chronoris date
  • Seiko SPB143

0 stemmers

2 likes

Makkie :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zeker 143 eigenaar? :star_struck:

1 like

Volgens mij staat er nog een mooie chronoris in het blauw van @illewoare, heel mooi ding!

1 like

Jep :sunglasses:

2 likes