Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Ik niet.

10 likes

Je wilt de explorer. Dat is duidelijk anders was je niet al maanden aan het dubben :stuck_out_tongue_winking_eye:

De Breitling en de Tudor zijn allebei mooie horloges maar ik denk niet dat ze je het plezier geven wat een explorer wel zou doen.

Ik zeg beide weg doen, explorer kopen, even kijken hoe je het vind en anders weer verkopen en die andere twee terugkopen.

Simpel.

3 likes

Nieuwe Datejust is wel tandje duurder. 8100 euro list of zo…
Of wil je hem ruilen tegen de Pelagos en de Superocean met gesloten beurzen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Je gaat die keuze waarschijnlijk nooit maken. Je kan gewoon geen afscheid nemen van de Breitling en de tudor.

En de explorer I vind je wel mooi,

maar om daar maar liefst 2!! horloges voor op te offeren gaat je te ver.

Daarom gebeurt het niet.

1 like

• Audemars Piguet Royal Oak
  • Patek Philippe Nautilus
  • Meh, geef mij maar Seiko

0 stemmers

3 likes

No way.
Dan maar wat langer sparen. Eentje met kleur & de rest blijft liggen. Durf te kiezen. :sunglasses::+1:

Leuk om deze battle hier eens te zien. Denk er zelf ook wel eens over na. Een tijd geleden vond ik het allebei maar rare horloges, met die potdeksels. Nu vind ik de Nautilus nog steeds heel raar met die “oren”, maar de APRO echt fantastisch! Wel mét secondewijzer en liefst niet te groot.

Een 37mm full steel Royal Oakje, doe mij die maar! :plate_with_cutlery:

2 likes

IWC Mark XVIII (ETA uurwerk)
image

Tudor Pelagos 25500tn Two liner (ook ETA uurwerk)

• IWC Mark XVIII
  • Tudor Pelagos 25500tn Two liner

0 stemmers

• A: Tissot, ca. 1936, cal. 21.7
  • B: Tissot, ca. 1942, cal. 27

0 stemmers

4 likes

Iwc every freaky day of the week.

2 likes

Dit formaat en dan chrono, dat zou echt geweldig zijn! (Voor mij :joy:)

1 like

Voor iedereen. Volgens jaar worden deze gepresenteerd.

Vroeger was het eenvoudig. Je had de big pilot. En de pilot/flieger. Niet groter dan 42 zijnde de doppelchrono.

De rest is 39 en dat is prima.

1 like

39mm met een degenlijke lug to lug zou helemaal goed zijn. 16570’s afmetingen dus :joy:

Leuke two piece nato of croco band en shinen maar.

2 likes

Nieuwe poll. Twijfelgevalletje zoals die van @rlc.
Alles verkopen en een Patek Nautilus kopen?

Ben wel echt benieuwd wat jullie zouden doen, loop hier al langer mee.

• Deze 4 verkopen en een Patek Phillipe Nautilus 5711
  • Deze 4 houden en geen Patek Phillipe Nautilus 5711

0 stemmers

Deze 4 dus

Tegen deze:

5 likes

Ik zou die sub linksonder houden en alsnog voor die Nautilus gaan. :+1:

3 likes

Denk dat je bij de verkoop nog niet tot helft komt van het bedrag van een Nautilus. Zit tegenwoordig toch op 70-80k?

Hahahaha… Optie drie is fantastisch! Alle gekheid op een stokje: Ik vind de SBGV245 mooier dan beide RoyalBangOaks.

De nautilus is van ome Nemo.

Maar ook een Calatrava vind ik de ruil niet waard. Dan heb ik nog liever een Reverso KS.

47k hengel ik hem binnen.

Dream on.

1 like

Misschien dat jullie mij ook kunnen helpen met een twijfel geval! Ik ben op zoek naar een chrono en blijf hangen op deze twee. Collectie bestaat nu uit BB blauw, Colt 41, Sinn 104 (die dan misschien weg gaat). Daarnaast nog wat nettere horloges maar daar gaat deze de competitie niet aan. DC57 doet ook nog mee, maar twijfel over de full lume wijzerplaat (Rolex 16014 en in de toekomst waarschijnlijk nog een GS SBGX263).

• Sinn 356
  • Damasko DC58

0 stemmers

2 likes

Sinn, heeft veel meer Heritage.

2 likes