Ik trap er niet in, Lucas. Zoek de verschillen? Ja, uhh, nul!
Zou ik toch ooit zwichten voor een Rolex?
Indien zo… dan zou hier de keuze liggen bij de Submariner, want, no date…
Zou de seadweller ook no date zijn dan zou de keuze daar weer liggen want de submariner zie ik elke 25 op de markt om een pols… das met de seadweller wel anders
Dus hier? Sub gekozen
(In het echt koos ik denk ik voor de milgauss )
Mijn eerste post op dit forum, want helemaal nieuw in de horlogewereld. Dit zijn mijn eerste 3 horloges.
- Lorus RXN55DX9
- Orient Ray ll
- Dan Henry 1964 no-date
0 stemmers
Gekozen voor de Dan Henry 1964. Ik heb zelf de evil panda versie. Geweldig horloge voor een leuke prijs!
De Orient Ray is ook erg tof overigens!
Ik kies eigenlijk altijd de Sub. Ik snap de bestaansreden van de Dweller niet.
Volgens mij kan alleen een Daytona meer stemmen verwachten dan de Moonwatch (voor wat betreft chronografen)?
yep. Scroll terug, en de Speedy rules (bijna altijd).
Best leuk zo’n tudor maar vind deze variant een beetje raar met die tekst. Zonder dat Tiger had hij mooier geweest.
Mijn mening hé. Ik kan misschien 3 mensen op heel België aanduiden die naar 1200m diepte moeten kunnen. Zelfde vind ik over die 600m Omega PO lijn.
Dus wat is het dan wel? Een ‘kijk ik heb iets beters dan een Submariner’ statement? Pas ik voor.
Als anderen de Dweller oprecht mooier vinden, dat is een andere zaak, dus dat kan prima hé
Nehoor, de ZEP zeker ook! Die ontlopen elkaar niet veel.
Mening wordt gerespecteerd. Ik denk alleen dat de verhouding tussen lugs en kast mooier is dan bij de nieuwe Sub. En een datum zonder pukkel vind ik ook wel aantrekkelijk. Dat zijn mijn persoonlijke meningen.
Daarnaast was de popcorn voor de reacties van de SeaDweller liefhebbers die daar ongetwijfeld nog wat aan toe te voegen hebben.
Alsof de rest van de Belgen wel tot 300 meter duiken?
Hoi
Klopt, dit toegevoegd ter nuance:
Nah, maar 1-2-300m WR is toch behoorlijk standaard voor een goed waterdicht horloge. Het is maar waar je de lijn trekt idd. Maar een dikkere kast nemen om nóg dieper te kunnen strookt niet met mijn visie.
In 99% van de gevallen gaat het om de looks. Matte plaat, slankere lugs, bezel, etc.
Klopt, dus het is maar waar je de ideologische grens legt voor jezelf hé
Allemaal niet zo belangrijk hoor, geeft gewoon weer hoe ik er min of meer in sta.
De chrono time is er ook zonder Tiger tekst erop alleen was deze korter in de verkoop. Daarvoor de BIg Block, de eerste chronograaf met automaat, ubercool.
En 400m? Of 600m? Voor die professionele duikers waren ook horloges nodig en is een standaard duiker zoals een sub niet afdoende. Dat is uiteraard een klein deel van de kopers maar de horloges hebben/hadden zeker weten wel bestaansrecht.
Die vind ik een stuk mooier