Drie vrijwel identieke modellen, allemaal 8 dagen gangreserve, allemaal 44mm.
914:
560:
590:
- 914
- 560
- 590
0 stemmers
Drie vrijwel identieke modellen, allemaal 8 dagen gangreserve, allemaal 44mm.
914:
560:
590:
0 stemmers
… maar ik vind de Radiomir veel mooier. Die crownguard vind ik echt lilluk
914 is wel mooi clean en die kleur band past echt zó mooi op Panerai’s.
De Radiomir is ook echt af. Ik vond de crownguard ook echt lelijk, maar dat gevoel is toch gekeerd. Het grote voordeel van de Radiomir is dat die met die wire lugs wel iets beter op mijn pols ligt.
wat is het verschil?
3 , 6 en 9 met of zonder lume zo te zien
Ik dacht dat dat lichtinval was Groot verschil wel… ahum.
Moet je wel zeggen dat MK2 links is en MK1 rechts. Ik gok dat een aantal mensen nu abusievelijk verkeerd gestemd heeft…
Je hebt gelijk maar te laat…
@Blob, is er een reden dat je de Radiomir niet mee pakt?
Want lelijke crownguard.
Hahahaha… Jij hebt nachtbrakers zitten lezen. Ik heb na lang overwegen op de Alpinist gestemd. Als het een 200m WR Airman Purist was geweest (de mijne, bijvoorbeeld) had ik het minder goed geweten.
Wat is dat voor bandje op die groene rakker?
Dit is niet onze eerste rodeo. Je ziet van een kilometer afstand: Lompere lugs = nieuwere Rolex. Of is dat optisch bedrog?
De eerste keer dat ik een Panerai wilde kopen, was het effectief de Radiomir. Uiteindelijk niet gedaan, en stilaan toch ook een beetje naar de Luminor aan het kijken. Vooral om banden te wisselen, lijkt de Luminor me wel wat geschikter (maar dat is dan ook weer zo goed als de slechtste reden om een horloge te kopen).
Het enige echte nadeel aan de Radiomir reeks is dat je minder opties hebt dan bij de Luminor binnen eenzelfde budget.
Maar het is een goed punt. Ik maak binnenkort nog wel eens een poll met de combinatie Radiomir-Luminor. En ik moet nog eens naar de winkel om te passen.
Die heb ik toevallig niet gelezen, ging het over die Alpie en de Airman? jij hebt inderdaad wel zo’n toffe 200m Airman. Jammer inderdaad dat deze dat niet heeft. Dan was het écht een van de vetste horloges die je kan hebben.
Edit: net even teruggezocht. Ik verkies toch de Glycine hoor
Bandje van Fromanteel notabene. Ben er zeer gesteld op wel. Dat gevlochten leer is echt mooi.
Kast en lugs zijn exact hetzelfde. Enige verschillen zijn de kortere wijzers op de MK1 en de lume op 3, 6 en 9 bij de MK2.
Wat zouden jullie kiezen?
Allemaal ongeveer hetzelfde waard. De eerste optie heb ik in bezit. Maar neig naar een van de twee andere.
0 stemmers
Help!!! #kuthobby
Waarom een Hulk van 2013? Dan zou ik een verse nemen die kost niet veel meer toch?
Dat is waar. Staat een 2013 te koop in blauw. That’s why
Dat dacht ik al ja… Dan zou ik lekker de prijs van een beurtje bijlagen en een keer niet uiteten gaan en lekker een nieuwe nemen
Of… dat lekkere setje houden is ook een optie