Pfff
Echt geen idee. Ik vind bijna niks écht interessant.
Ik koos eigenlijk voor de rolex. Maar eerlijk gezegd vind ik die zenith ook wel gaaf. Die is gegroeid bij mij.
2 maanden geleden vond ik het niks. Maar nu. bam.
Die sub komt dan nog wel eens
Wanneer kunnen we de zenith verwachten?
Oprecht. Allebei niks voor mij.
De Breitling blinkt mij te veel.
De tudor is mooi maar te groot en te dik.
Ik denk wel dat de tudor gaat winnen.
De Sub is er al, en ga ik toch maar houden.
Heb wel terug een spaardoel met de Zenith
Deze zijn allebei echt prachtig! Eigenlijk niet te kiezen
Dit is de eerste keer dat ik niet wist wat te stemmen. Met heeeeeel nipt verschil de Zenith gekozen. Twee prachtige horloges.
Há, lachen. Ik weet zelf ook echt niet welke ik nou mooier vindt.
De stemming gaat ook behoorlijk gelijk op!
Thnx, dat is een feit. Al moet je de Zenith in het echt zien om hem écht te waarderen. De GS is nog ‘aardig’ op de foto te krijgen. Of niet @BadgeandBezel?!
- De zenith el primero staal 38mm met ee klassieke blauw/grijze registers
- Idem in staal/goud
- Idem in staal met 3 blauwe registers
0 stemmers
Welke kiest HF? Twee high-end quartzen uit eind jaren 70. Links de 7820 of rechts de 4883 superior?
- 7820
- 4883
0 stemmers
Potverdorie, de verkeerde aangetikt
Ik ben niet zo fan van rechthoekige horloges
Edit: al gewijzigd. Thanks Daniël
Je kan je stem toch nog wijzigen meestal? Klikken op stem tonen onderaan de poll en dan de ander kiezen.
Die wijzerplaat van die superior ziet er echt fantastisch uit, gaat die secondewijzer ook net langs die hoge indexen?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar nog nooit zo op gelet had. Hij gaat net langs het hoge deel van de index heen en over het lage deel.
Vet zeg, ik ga ook eens opzoek naar zo’n wijzerplaat
De 3x blauw is de mooiste. De andere zijn klassieker, maar de kast van de blauwe variant is anders en veeeeeeeel mooier.
Denk dat nog maar weinig mensen dat weten.
Jammer dat ze nu al voor 11.5k te koop staan…de blauwe is anders geslepen, ieders andere dial, ander motief van de dials. Is t odel van de kast ook nog anders dan?
Je kan hem gewoon nieuw kopen via Duitsland volgens mij.
Maar ze zijn met name gewild vanwege de kast. Die is totaal anders en oogt veel platter smaller.
Check dit filmpje maar eens.
Vind de wijzerplaat van de 3x blauwe wel een stuk minder mooi. En niet alleen vanwege de kleur.