Ik mis optie 3. Doxa.
De Endurance. Wat een heerlijke klok was dat toch. Ik mis 'm.
Ennuh…dibs!
De aerospace.
Als ik zo de endurance zie vind ik hem mooi, maar naar mijn gevoel geen bandenswapper.
Terwijl op de earospace meerdere kleuren canvas banden of sailcloth niet zouden misstaan.
Ja, bevestigd mijn menig over de aerospace versus de endurace mbt banden.
Maar is mijn mening he, smaken verschillen.
Hulp gevraagd in Meistersinger Only.
De laatste tijd popt de onrust toch een beetje op. Onvoldoende om er iets mee te doen, maar voldoende om te mijmeren. En dat is leuk! Mijn Day-Date gaat nergens heen. Maar mijn Omega Seamaster Peter Blake zou geofferd mogen morgen, als het alternatief ‘beter’ is.
- Omega Seamaster Peter Blake Quartz
- IWC Ingenieur 3239-06 (wit met rose markers)
- Panerai Lumior white dial 40mm
- Panerai Radiomir 42mm
- Niet zeuren en blij zijn met wat je hebt.
- Iets anders, namelijk…
0 stemmers
Net op niet zeuren gestemd, omdat er niet echt een beter horloge dan de Peter Blake is. Wellicht zou een mooie Omega Aqua Terra een optie zijn.
Plaatje voor de sfeer
Lastig te geloven. Maar hij is inderdaad best indrukwekkend.
Voorheen was ik wel fan van de oudere generatie met datum op 3 met datumvenster. Inmiddels is dat wat bekoeld.
Zoiets?
Eén van de betere Seamasters, als je de jaren 90 band buiten beschouwing laat. Maar toch. Een PAM zou een stuk meer karakter hebben in mijn beleving.
Ik heb de andere band, die ik persoonlijk ook mooier vind.
Precies dat eigenlijk. En dat verwacht ik van een Ingenieur ook.
Ik heb die Radiomir gestemd, omdat ik dat de mooiste uit dat rijtje vind. Ik heb het idee dat er iets mooiers te bedenken valt, maar ik vind je rijtje zo divers dat ik echt niet weet waar je naar op zoek bent
Dat weet ik zelf eigenlijk ook niet. Onlangs passeerde een Nomos Club nog de revue. Het zal ook iets voor volgend jaar zijn.
Dank voor de aanbeveling, voor wat betreft de Seamaster heb ik de leukste uitvoering al, vind ik zelf.
Je hebt al een wat kleiner sporthorloge in de day date, dus een chunky boy als de PAM zou een totaal ander ding voor jou zijn. De Club is Nomos explorer-achtige instapper, als ik 'm zo weg mag zetten, en heeft ook niet het strakke van de Bauhaus horloges, dus da’s een beetje een also-ran in je doos. Tenzij je het over de as van kleur gaat spelen.
Wat goed is.
Ik ben niet vies van een kleurtje.
Dank @Zulu voor de plaatjes.
Is zoiets geen vette aanvulling op de DD? Een duiker erbij…is ook maar een duiker erbij.
Maargoed, als je dat wil denk ik dat een BB58 beter past dan een Panerai. Ik vind de zilveren tof.
Dan weer eerder terug naar Damasko.
Ik zou de keramische nog eens willen zien.
Ok… ik weet al wat de uitslag gaat zijn maar ben toch benieuwd.
Tegen mijn eigen verwachting in vind ik de Zenith Original namelijk best wel “so so” en vond ik de Defy 21 juist veel gaver dan ik had verwacht. De Defy 21 is daarnaast echt een technisch wonder om je pols met alles wat je ziet bewegen en de 1/100 chronograaf.
Chronomaster Original 2021
Defy 21 Titanium
- Zenith Chronomaster 2021
- Zenith Defy 21 Titanium
0 stemmers