Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Ok… ik weet al wat de uitslag gaat zijn maar ben toch benieuwd.
Tegen mijn eigen verwachting in vind ik de Zenith Original namelijk best wel “so so” en vond ik de Defy 21 juist veel gaver dan ik had verwacht. De Defy 21 is daarnaast echt een technisch wonder om je pols met alles wat je ziet bewegen en de 1/100 chronograaf.

Chronomaster Original 2021

Defy 21 Titanium

Clash of the Zeniths
  • Zenith Chronomaster 2021
  • Zenith Defy 21 Titanium

0 stemmers

Voilà!

Geweldig ding en ik weet een mooie die beschikbaar is.:grimacing:

13 likes

@SwedishChef heeft een

in zijn leven nodig. Maar geen dank :slight_smile:

2 likes

Het geheel:

Binnenkort weer eens kijken naar wat nieuws. Ik twijfel tussen een nieuwe toolwatch of iets klassiekers. De fakejust zou in dat geval wel vertrekken.

• Eindelijk weer een Fortis
  • Omega
  • Anders namelijk…

0 stemmers

2 likes

Dan zie ik twee mooie opties voor je, waarbij ik erg, erg groot fan van de PAM ben. Ik vond 'm sowieso in 47mm al comfortabeler dan ik zou denken, maar de 42mm zou jou goed moeten staan. En in diezelfde lijn zou ik ook een fan zijn van de Longines Heritage 1935 Flieger in het zwart. Mooie kast, het is eens wat anders.

10 likes

Die zou ik er sowieso uit bonjouren. In mijn hoofd heb je een DateJust of gewoon niet. :slight_smile:

Die Connie is supercool, en je kan wel een lichte dial gebruiken. En je hebt al een Fortis.

1 like

Eens. Ik geef Han de schuld. Ik had er 0 behoefte aan totdat ik die van hem probeerde, vervolgens deze gekocht om even te kijken of het een fase was maar nu wil ik een echte.

Ook eens.

En nog 5 op de wishlist.

1 like

Een gouden datejust met lichte plaat dan maar?

Tof hoor!

5 likes

Normaal zou ik Omega stemmen, maar Fortis past jou beter

3 likes

Maar niet op die band, sjef. Niet op die band. Die mag wel een tikje donkerder.

Bovendien is een Connie met linen dial mooier dan 99% van alle DJ’s. Als jij een DJ met porseleinen plaat bedoelt, dan zijn we het wel roerend eens.

3 likes

Graag zelfs! Tegen de tijd dat ik dat bij elkaar gespaard heb kost ie alleen weer het dubbele.

Er is gelukkig maar één band die echt lekker staat op een gouden Datejust, sjef. Eén band.

Dit is geen slecht idee @scrubsaurusrex, mooi spul!

Als ik het goed heb is deze nu bij @PowerReserveFan.

7 likes

Helemaal mee eens. Jij hebt een van de leukste collecties die er zijn @scrubsaurusrex en daar horen wat mij betreft ook die gave Fortissen bij :slight_smile:. Zo’n Omega of DJ is vet, maar ook heel standaard.

1 like

Ik wilde een donkerbruine croco of vintage band beginnen, maar jij komt aankakken met zo’n rare… eh, wacht… lumpy? President. Juist. Maar goed, ik mag dan ook graag doen alsof jouw DJ / DD een Cellini is. :slight_smile:

Maar ik denk dat hij sticky is in zijn verzameling. Hij was in de nopjes.

1 like

Sip. Ik wilde je nog appen of Merel die van haar al beu was als ik weer wat cash ervoor had.

Eens maar in het kader van zoveel mogelijk verschillende horloges ervaren is het onverstandig om de hele Fortis collectie op te kopen, hoe graag ik dat ook zou willen. Als cash geen probleem was zou ik dit vandaag nog kopen:

Kom ik wel mee weg als ik naar de rest van mijn verzameling kijk :slight_smile:

10 likes

Wow, die is lekker ja! Wat kost dat?

1 like

Een gouden DJ headonly en dan een chique donkere leren band erop. Met zo’n mooie Rolex gesp in goud erbij.

Dan ben je het mannetje hoor :ok_hand:

1 like

Tussen de 4k en de 5k

2 likes

Nu ben je onbenullig aan het doen, dat siert niemand.

Het tegenovergestelde.

Vorig jaar al. :joy_cat:

2 likes

Ah, juist. Het was een Jubilee. De President is die band die wel goed staat. Dank je. :slight_smile:

En hij is daar goed terecht gekomen. Iets met nopjes.

1 like