Dat was mij reeds ingefluisterd. Ik heb die van @Erik11 gedragen en dat beviel mij wel. Net als jouw Shadow, overigens. Maar het gaat iets worden voor de langere termijn.
Nou, ik twijfel er aan. Maar teruggaan naar je ex is niet altijd een oplossing.
Dat doet hij ook! Ik heb alleen geen foto’s gemaakt.
Klopt! Op dit moment even uit logeren bij W&V voor wat nodig onderhoud, maar dat met die nopjes klopt zeker!
Misschien @flowert eens vragen, die schudt die Connies altijd zo in top staat uit zijn mouw.
Die kast is cool ja. De datum die de small seconds verkracht is echt heel lelijk. Zoals zo heel heel vaak het geval: zonder datum zou hij best ok zijn.
Prachtige klok.
Echter, voor mij is de lolly pop wijzer de reden waarom ik dat ding niet gekocht heb en niet zal kopen.
Verder is alles perfect aan dat ding.
Er is nog nooit een Damasko gemaakt die kan tippen aan de zilveren BB. Ik ben geneigd om vrijwel alle Damasko stram en saai te vinden, ook die met kleurtjes. De BB58 is een vingeroefening in de juiste maat, de juiste kleur en een prachtig warm materiaal. Hulde! Het was voor mij eigenlijk het horloge van de voltallige Rolex groep van 2021.
Een gezandstraalde kast zonder boe of bah, geen beveltjes, geen fijne kleuren, geen subtilitei, gewoon een klomp staal met een wit gekalkte wijzer. En op staal wordt het er niet beter van. Da’s een vingeroefening in gezandstraalde lompheid, nodeloos van schroeven voorzien en niet tapered. Dat duikbootstaal hadden ze beter voor de kust van Noorwegen op de bodem van de zee kunnen laten liggen.
Dat is misschien nog wel een keer een optie, maar op dit moment past de blauwe 58 beter bij me.
Net wat sportiever, geheel waterproof en kan beter tegen een flinke stoot.
Kwade tongen beweren dat ik nooit in de stijl-boom gezeten heb. PAM is leuk, ik neig zelf nu naar een Ingenieur.
Maar om de korte termijn jeuk te stillen, heb ik een Xbox gekocht.