Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Dat was mij reeds ingefluisterd. Ik heb die van @Erik11 gedragen en dat beviel mij wel. Net als jouw Shadow, overigens. Maar het gaat iets worden voor de langere termijn.

Nou, ik twijfel er aan. Maar teruggaan naar je ex is niet altijd een oplossing.

Dat doet hij ook! Ik heb alleen geen foto’s gemaakt.

Dat doet mij helemaal niets.

4 likes

Klopt! Op dit moment even uit logeren bij W&V voor wat nodig onderhoud, maar dat met die nopjes klopt zeker!
Misschien @flowert eens vragen, die schudt die Connies altijd zo in top staat uit zijn mouw.

2 likes

Uit praktijkervaring kan ik zeggen dat het slechts bevredigd voor de korte duur. :weary:

1 like

Ik probeer ook te leren van andermans fouten, om het leven nog makkelijker te maken.

1 like

Stuur anders maar even een PB als je op zoek bent @HanDavinci. Ik weet ze doorgaans redelijk goed te vinden, wil ik je best bij helpen.

1 like

Heel lief, dankjewel.

1 like

Die kast is cool ja. De datum die de small seconds verkracht is echt heel lelijk. Zoals zo heel heel vaak het geval: zonder datum zou hij best ok zijn.

1 like

Prachtige klok.
Echter, voor mij is de lolly pop wijzer de reden waarom ik dat ding niet gekocht heb en niet zal kopen.
Verder is alles perfect aan dat ding.

1 like

Vind ik wel een vrolijke kwinkslag juist.

1 like

De genoemde radiomir 42mm is verre van chunky. Erg slanke en platte kast :ok_hand:

Top keuze.

2 likes
Blauwe poll
  • Tudor BlackBay 58 blue
  • Grand Seiko SBGN005
  • Prachtig duo

0 stemmers

Er is nog nooit een Damasko gemaakt die kan tippen aan de zilveren BB. Ik ben geneigd om vrijwel alle Damasko stram en saai te vinden, ook die met kleurtjes. De BB58 is een vingeroefening in de juiste maat, de juiste kleur en een prachtig warm materiaal. Hulde! Het was voor mij eigenlijk het horloge van de voltallige Rolex groep van 2021.

2 likes

Ik ben het met je eens, behalve:

Dat is de DS30. Alleen de stalen band al spuugt op heel die BB. Maar de zilveren moet hier maar eens komen, want gaaf.

1 like

Alleen klikken als je het echt wilt lezen. Deze post kan zomaar een rant tegen Damasko bevatten.

https://pic.watchclicker.com/wp-content/uploads/2020/11/09080953/damasko-ds30-11.jpg

Een gezandstraalde kast zonder boe of bah, geen beveltjes, geen fijne kleuren, geen subtilitei, gewoon een klomp staal met een wit gekalkte wijzer. En op staal wordt het er niet beter van. Da’s een vingeroefening in gezandstraalde lompheid, nodeloos van schroeven voorzien en niet tapered. Dat duikbootstaal hadden ze beter voor de kust van Noorwegen op de bodem van de zee kunnen laten liggen.

Dus het nieuwe horloge voor @SwedishChef:

1. PAM, want lekker anders, lekker mooi. Prachtig.
  2. BB58 zilver voor de wat veiligere bui, maar wel met coole kleuren, mooie bevels en een fijn afgewerkte wijzerplaat. Heerlijk.
  3. Als hij van de stijl-boom af valt en iedere tak is onderweg naar beneden bij de stam afgebroken, dan komt Damasko in beeld.

Die B-type Flieger van Sinn met die in sigarenrook gedrenkte lume is ook geen feest is hoor.

3 likes

Geen van beiden voor mij. Die BB58 is me te clunky, en dat vind ik één van de mindere GS-modellen qua design.

Dat is helaas geen optie in de poll Johan.

Mocht het een troost zijn, die GS is fabelhaft. De Tudor zou ik inruilen op z’n zilveren neef. :slight_smile:

Dat is misschien nog wel een keer een optie, maar op dit moment past de blauwe 58 beter bij me.
Net wat sportiever, geheel waterproof en kan beter tegen een flinke stoot.

1 like

Hee, ik vind de BBBlauw niet lelijk hoor. Maar een mens heeft zo z’n voorkeuren.

Kwade tongen beweren dat ik nooit in de stijl-boom gezeten heb. PAM is leuk, ik neig zelf nu naar een Ingenieur.
Maar om de korte termijn jeuk te stillen, heb ik een Xbox gekocht.

5 likes