Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Als Aquascaphe-eigenaar ben ik bevooroordeeld maar ik vind de Baltic beter in balans. Het Cortina-logo, de slash tussen de namen, allemaal nét niet.

Het bergje op 12 vind ik dan wel weer geniaal, maar alleen daarmee gaat het de Baltic niet verslaan.

1 like

Eens. Ik zou bij onrust lekker een bandje kopen denk ik.

4 likes

Brrrr.

De man met smaak gaat een grens over. :see_no_evil:

1 like

Een keer z’n rubberen ding op de 14060 gehad en ik vond het helemaal niks.

2 likes

Pffff. Oke, dan koop je maar weer een DJ die je eruit laat zien als een Grindr-Twinkie.

2 likes

Ik wil weer aan de Day Date.

Day Date + Sub = winnaars combo.

Maar de milfjust was gewoon gaaf :frowning:

1 like

Nou, balls out. Koop dan een keer iets unieks waar je trots op kan zijn, dat blijft langer.

Geen import, want zijn pa woont in Aken. Heya!

2 likes

Nou gaat mij een lampje branden!

1 like

Zullen we Tariq ook maar uitnodigen voor de volgende meet?

1 like

Blaast die ons allen weg qua horloges :rofl:

1 like

En hoe. Maar het gaat ons wel een glimlach opleveren.

1 like

Eerst gewoon goeie DD vinden, plaatjes sparen is wel leuk.

Ja eens, het bergje is erg leuk en de bezel mooier. Maar de rust op de wijzerplaat is ook waard :slight_smile:

1 like

En vergis je niet, de sandwich dial en het opgelegde logo geven de Baltic in het echt genoeg spanning om niet saai te zijn.

1 like

@RLC gaat je de Royal Bang Engineer Big Aikon Oak AquaNautilus OverSeas aanraden, wat ik je brom.

Maar oh bitch please, het hele genre van patrijspoort-horloges met geïntegreerde stalen band is zooooo 1985.

Wat krijgen we nou, Ralph? Je verrast me enorm, en het is nog eens smaakvoller dan al het bovengenoemde ook. Het is nog steeds een beetje kut, maar minder kut dan ik dacht dat het zou worden.

@anon51488064EVHF, ik heb twee alternatieven voor al het bovenstaande voor je.

De budget optie. Prima, meer moet je aan zo’n ding niet willen verspijkeren.

De coole optie. De op twee na beste Rolex ooit.

6 likes

Dit is ook wel heel gaaf.

4 likes

Soms denk ik echt dat ik hier in de twilight zone ben beland. Dit horloge schreeuwt: “kijk alsjeblieft naar mij, kijk nou, nee hier!!!”.

En dat maakt mij verdrietig.

Maar goed, als jij deze shit rockt zonder die vibe af te geven: more power to you my friend. :facepunch:t3:

3 likes

Als je dit draagt met een nogal flamboyante of opvallende kleding stijl staat het indd al gauw erg schreeuwerig.

Maar wit t-shirtje, spijkerbroekie en paar new balance en niemand die er op let.

1 like

We zien hem vanzelf verschijnen.

1 like

ToG in blauw met rode datum op nummer 1. Dan de OP36 met blauwe sunburst explorer-plaat. Dan deze Oysterquartz, ondanks geïntegreerde bracelet. Nummer 4 is een DJ. hetzij de BiColor met blauwe gilt plaat of de stalen met porseleinen plaat. Nummer 5 is de rootbeer GMT.

Die volgorde van 1-5 kan iedere dag anders zijn. Maar dat zijn de vijf modellen die het voor me doen.

1 like