Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

No worries, gewoon benieuwd.

1 like

Aan de AT, maar dan alleen als die midden-link weg kan. Wat kan, heb ik vernomen.

2 likes

Eens. Daardoor lijkt het bandje smal tov de kast.
Mocht ik ervoor gaan zou ik ‘m sowieso op staal kopen en op AM rubber dragen.

Trouwens, die Rolex ziet er inderdaad ouwbollig uit ten opzichte van de AT. Sorry man. En nog een beetje brak ook. Leuk ding wel hoor, daar niet van. Maar zo’n AT? En ook nog een leuker uurwerk. :+1:

1 like

Eén vraag. Zit er quickset op die datum? Want ik heb GS gestemd omdat ik de Chronomaster heb gehad maar er geen gevoel bij kon krijgen, ook al was hij erg mooi, en die GS heeft meer karakter. Twee commentaren: ze slaan vaker naast de indice, en ik heb mogen vernemen dat het datumverzet op sommige GS GMT quartz uurwerken een crime is. Dat laatste heb ik zelf niet geverifieerd.

Karakter versus schoonheid is een beetje de vraag hier inderdaad. Maar die Chronomaster op een lichtgrijs bandje. Dat is wel mooi hoor.

Misschien moet ik even doorsparen voor de SBGW231… Klote datum.

Geen lastige keuze… kijk dan toch wat een tof ding!

8 likes

Citizen uiteraard.

Wel de blauwe dan

20 likes

Zeg, nu heb ik dit woord een paar keer langs zien komen. Maar als de woordkunstenaar van HF de spelfout gaat overnemen grijp ik in. Het is “oubollig”.

10 likes

De grap is dat ik dat woord nooit gebruik. Ik had oudbollig ingetikt, de spellingscontrole vond daar wat van en ouwbollig werd door Apple MacOS goedgekeurd. En nou zeg jij dat het oubollig is. Wat ik als oebollig uit wil spreken.

Mijn klomp? Gebroken.

1 like

Ik heb ze allebei. Zijn behoorlijk verschillende horloges. Tenminste de linen dial die ik heb en ook als suggestie wordt aangedragen. Gebruik de DJ als smart casual, maar de omega is veel allrounder, moderner en beter horloge.

17 likes

Ik kan dit bevestigen, exact hetzelfde meegemaakt vanmiddag :slight_smile:

2 likes

De Omega :heart_eyes:

Het begint toch wel te jeuken. De Oysterflex Daytona is een grail voor mij (en terecht). Maar een tijdje geleden heb ik een volledig gouden omgehad en sindsdien krijg ik de volledig gouden niet meer uit mijn hoofd. De Oysterflex biedt meer comfort en komt volgens iets minder vaak de fabriek uitgerold. De volledig gouden 116508 heeft daarentegen weer een extreem hoog baller-gehalte en dat is wel echt leuk voor een “speciaal gelegenheidshorloge”. Lekker de Oysterflex houden

of voor de echte heavyhitter 116508 gaan?

• 116518LN Oysterflex
  • 116508 volledig goud

0 stemmers

4 likes

Volledig goud is wel tof maar zou voor een andere wijzerplaat gaan. Deze zwart met rood vind ik niet zo mooi.

7 likes

Of de 116628 met de blue racing dial.

3 likes

Ik zou voor full rose gold gaan! :smiley:

9 likes

Mooie kleur dial maar die arabic numerals verpesten het voor mij

2 likes

De newman vind ik het mooist op een oysterflex, contrasteert zeer mooi met deze wijzerplaat. Met de gouden band niet echt een topper, maar jij moet het dragen hè :wink:

1 like

Het liefst zou ik een groene willen. Dan kan ik goed matchen met mijn Daydate

Maar de wijzerplaat die ik nu heb zou ook mooi zijn idd.

Is ook supercmooi, maar ik vind geelgoud mooier bij mijn huidskleur staan :nail_care: en matcht bij mijn Daydate :dancer:t4:

5 likes