Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

@Watchatic had er één of twee. Dat is inderdaad een puike combinatie!

3 likes

Die groene is écht een topding. Maar binnen een paar dagen verkocht, haha!

2 likes

Een vriend van mij heeft die volledig gouden met deze racing dial. Dat volledig goud is natuurlijk een krassen magneet, en die dial is erg sportief. Dat samen maakt het een veel minder luxe horloge om te zien. Ik vind hem wat tegenvallen.

Ik zou dan eerder voor die groene gaan. Heb je gelijk weer een leuk ander project: jagen op een andere leuke DD :wink:

1 like

Lekker met small seconds doen!

11 likes

U sure? Die wijzers zijn zo mooi. Soms grijs en soms zwart :ok_hand:

20 likes

Je mist maar één wijzer en krijgt een mooi tikkend bolletje op de plaat er voor terug abi, is win-win :smiley:

1 like

En poef :boom: weg is de balans op je wijzerplaat :sweat_smile:

3 likes

Dan doe ik maar een wristcheck hierbij:

To small or not to small
  • Zonder small seconds
  • Met small seconds

0 stemmers

2 likes

Voilà. Die Omega met decentrale seconde vind ik echt oerlelijk.

6 likes

Kwestie van smaak hé, vind de small seconds tegenwoordig echt iets toevoegen qua dynamiek

Inderdaad.:grimacing:

Wat mij betreft is elke nieuwe versie die Omega heeft uitgebracht van de AT door de jaren heen sowieso weer minder dan de vorige.

2 likes

Zonder small seconds… by a landslide…

Dat ding met small seconds is afzichtelijk. De gewone AT is een icoon.

Luister niet te hard naar @cihanski. De AT leent zich qua stijl niet voor een KS, de datum is niet mooi opgelost, en het horloge is uit balans. :slight_smile: Sorry, @Cihanski. :pray:

Een kernachtiger manier om dat uit te drukken.

Moet wel bij het soort horloge passen, IMHO.

2 likes

Sowieso proud noob here haha :sweat_smile:

Ik leer juist elke dag van jullie seniors/hardhitters haha dus absoluut 0,0 grudge hier :ok_hand:t2:

1 like

Je maakt hier geen fout hoor. Je verkiest gewoon iets anders dan de meesten. Kan zijn dat je het volgende week met ze eens bent, en het kan zomaar zijn van niet.
K wil maar zeggen: je hoeft de kudde niet noodzakelijk te volgen.

5 likes

Klopt helemaal, maar juist ook de kennis, geschiedenis, ervaringen en de geweldige foto’s wakkeren de liefde voor de hobby nog meer aan!

Ik moet zeggen dat de liefde voor small seconds ook pas net ontwikkeld is, vraag het me over een jaar en wellicht is het dan een 180° draai die ik maak haha

3 likes

Ja… en over 2jaar een 360° draai…

Zo verwarrend :upside_down_face:

1 like

Haha hoeveel pirouetjes heb jij al gemaakt hier :grin:?

1 like

Ik heb inderdaad wel eens wat rondjes gemaakt. Zoals velen.

Ook hetzelfde (model) horloge nogmaals gekocht … en weer verkocht… :grin::thinking:

1 like

Zenith

.

• zentih tipo cp2 heritage
  • Jaeger Le Coultre deep sea chrono

0 stemmers