@Watchatic had er één of twee. Dat is inderdaad een puike combinatie!
Die groene is écht een topding. Maar binnen een paar dagen verkocht, haha!
Een vriend van mij heeft die volledig gouden met deze racing dial. Dat volledig goud is natuurlijk een krassen magneet, en die dial is erg sportief. Dat samen maakt het een veel minder luxe horloge om te zien. Ik vind hem wat tegenvallen.
Ik zou dan eerder voor die groene gaan. Heb je gelijk weer een leuk ander project: jagen op een andere leuke DD
Je mist maar één wijzer en krijgt een mooi tikkend bolletje op de plaat er voor terug abi, is win-win
En poef weg is de balans op je wijzerplaat
Dan doe ik maar een wristcheck hierbij:
- Zonder small seconds
- Met small seconds
0 stemmers
Voilà. Die Omega met decentrale seconde vind ik echt oerlelijk.
Kwestie van smaak hé, vind de small seconds tegenwoordig echt iets toevoegen qua dynamiek

Kwestie van smaak hé
Inderdaad.
Wat mij betreft is elke nieuwe versie die Omega heeft uitgebracht van de AT door de jaren heen sowieso weer minder dan de vorige.
Zonder small seconds… by a landslide…
Dat ding met small seconds is afzichtelijk. De gewone AT is een icoon.
Luister niet te hard naar @cihanski. De AT leent zich qua stijl niet voor een KS, de datum is niet mooi opgelost, en het horloge is uit balans. Sorry, @Cihanski.

oerlelijk.
Een kernachtiger manier om dat uit te drukken.

small seconds tegenwoordig echt iets toevoegen qua dynamiek
Moet wel bij het soort horloge passen, IMHO.

Luister niet te hard naar @cihanski
Sowieso proud noob here haha

Sorry, @Cihanski.
Ik leer juist elke dag van jullie seniors/hardhitters haha dus absoluut 0,0 grudge hier

Ik leer juist elke dag
Je maakt hier geen fout hoor. Je verkiest gewoon iets anders dan de meesten. Kan zijn dat je het volgende week met ze eens bent, en het kan zomaar zijn van niet.
K wil maar zeggen: je hoeft de kudde niet noodzakelijk te volgen.
Klopt helemaal, maar juist ook de kennis, geschiedenis, ervaringen en de geweldige foto’s wakkeren de liefde voor de hobby nog meer aan!
Ik moet zeggen dat de liefde voor small seconds ook pas net ontwikkeld is, vraag het me over een jaar en wellicht is het dan een 180° draai die ik maak haha

vraag het me over een jaar en wellicht is het dan een 180° draai die ik maak
Ja… en over 2jaar een 360° draai…
Zo verwarrend
Haha hoeveel pirouetjes heb jij al gemaakt hier ?
Ik heb inderdaad wel eens wat rondjes gemaakt. Zoals velen.
Ook hetzelfde (model) horloge nogmaals gekocht … en weer verkocht…