Die Tudor Pelagos zou ik in de wasdroger gooien en hopen dat hij zou krimpen tot 39 a 40mm.
Wellicht gaan er dan ook twee regels tekst weg.
Edit: drie regels tekst weg! Zie net dat het een 5 liner is op jouw foto
Die Tudor Pelagos zou ik in de wasdroger gooien en hopen dat hij zou krimpen tot 39 a 40mm.
Wellicht gaan er dan ook twee regels tekst weg.
Edit: drie regels tekst weg! Zie net dat het een 5 liner is op jouw foto
Ondanks het feit dat ik de white birch gewoon inderdaad teveel vind zijn (star destroyer urenwijzer, drukkige wijzerplaat) heb ik white birch gestemd omdat de GP een soort van jaren 90 gekromde kast heeft met een bezel die niet weet of het nou een cirkel of de kop van een bout wil zijn, gekoppeld aan PCL en niet-standaard lugs. De wijzerplaat en wijzers, die zijn mooi.
Grappig, want hier heb ik in drie seconden tijd op de BB58 gestemd. Ondanks rivets en snowflake wijzers.
Ja snap ik, hij kan soms zelfs zilverachtig worden. Ik vind het wel passen bij dit horloge omdat alles net even wat extremer is dan de gemiddelde Grand Seiko, dus de dial moest ook wat extremer zijn dan Maar hij is zeker niet voor iedereen.
Das pas een denkoefening.
Op de juiste pols zeker de Pelagos voor mij. Die BB en die vreemde laaggeplaatste merknaam, daar word ik helemaal kriegel van. Doxas zijn wel leuk, maar toch iets te retro voor me. Longines is wel ook echt mooi.
Oef, jouw smaak is echt totaal anders dan de mijne, zit niks tussen wat ik ook maar enigszins zou overwegen
Dus ik mis het knopje âgeen van allenâ
De zwarte BB58 is niet mijn ding, maar uit mijn ervaring met de blauwe kan ik alleen maar daarop stemmen. Ik kan makkelijk een paar paginaâs uitweiden over wat er minder aan is maar uiteindelijk draag ik al de rest alleen maar âuit verplichtingâ sinds ik deze heb.
En bedankt hè, nu kan ik het niet meer âunseenâ
Ook hier stem ik vol voor de GP!
Ik heb het idee dat veel stemmers, net als in je vorige batlle stemmen voor het âbekendeâ
Nu ook. Liever een GS dan een GP.
Dit terwijl we weten dat een GS zeker geliefd is, maar toch ook maar bij een selectief groepje forummers.
Wederom onbekend maakt wellicht onbemind. Wordt tijd dat girard perregaux weer eens vertegenwoordigd wordt.
Koop dan!
Leuk. En die gaat dan het gevecht aan met welk horloge?
Al gehad. Ik Stem ook altijd voor het bekende
Echt? Toen was ik nog geen lid denk ik want dat heb ik helaas gemist.
Toen maakten we zelfs nog geen fotos van een horloge aan de pols
Whoops, refereerde aan de navitimer op staal of leer vraag, maar is even terug. Thanks nevertheless. GP niet helemaal aan mij besteed
En de GS?
Meh, heel mooi, maar ik ben bang dat de magie er snel vanaf is zodra je de eerste krasjes krijgt. Ontleend zijn kracht vooral aan zijn perfecte finish imo
Goed punt. GS is voor grijze muizen.
Die rustig stilzitten.
Mooi in de vitrine thuis, 1 keer per week met een handschoen eruit pakken om af te stoffen. Niets voor mij, haha