Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Dat is toch echt de belichting hoor.

1 like

Mijn eigen horloge is in een betere staat. Ik begrijp dat rechts een stuk kostbaarder is maar persoonlijk vind ik links een mooier ontwerp, ook qua band.

8 likes

Belichting is inderdaad wel heel onvoordelig, maar de bracelet van die rechtse Seamaster is toch echt wel aardig bekrast, anders had het er ook met deze belichting niet zo uit gezien. :thinking:

1 like

Ah van Bulang? Die had een nette prijs en toch hadden ze hem al een tijdje liggen. Prachtig horloge

1 like

Ik zou de DJ weg doen voor de Santos. Want dan heb je een dressy horloge geruild voor een dressy horloge met een edge. Deze Santos vind ik minder mooi dan de Polar, maar de combinatie Reverso en Explorer in Dunkel en dan de Santos en Polar in licht zou super cool zijn. Gare DJ’s hebben we op dit forum wel eens gezien zo onderhand. Ik kan geen DJ meer zien. Het is een barrage. Weg met de DJ. Sorry. :pray:

4 likes

De Cartier hypetrain. Ik weet het niet jongens. Maargoed, afwisseling is altijd goed dus ga ervoor!

2 likes

Ik vraag om meningen, dus waardeer ze allemaal :+1:
Tuurlijk zie je de DJ veel, echter is dit geen

maar een hele nette. Ik kan er geen afstand van doen.

Schuldig. Daarnaast vind ik hem écht leuk. Historie is er ook, maar daar voel je niks van.

Nee, ‘gewoon’ via C24.

1 like

@MrMojo

Optie: santos er eerst bij en DAN pas beslissen lukt niet?

Opletten met rolexen vervangen/er uitgooien.

Dat mag maar dure spijt dan

3 likes

Die optie stond er inderdaad niet bij, maar had ik als derde keuze in gedachte.

Je hebt ook wel een van de lelijkste DJs gepakt die er zijn…vandaar dat t gros BP heeft gestemd

Ik heb Blancpain gestemd, maar die DJ is nou net één van de weinige leuke.

1 like

Nee, de mijne is leuk(er) :star_struck:


(Ik vind Roman niet cool)

12 likes

Dat een Turn-o-graph met rode wijzer en datum nou één van m’n all time favoriete rolexen is neemt niet weg dat de wijzerplaat van ome @daniel997 ook fabelhaft is. Jij mag niet van de roman zijn, maar ik blief ze wel, zeker op strakke, witte platen. Cartier is dus ook prima, en zelfs op een donker Seikootje blief ik wel Romeinse cijfers.

Hopla. Mocht er hier nog iemand met een California dial PAM, Nomos of Serica rond lopen: Kom er maar in. :+1:

Maar mooie TOG hoor, @Maaske. Al zou ik de Oyster band en top van de lugs laten brushen. Dat wel. Want een full polished Rolex voelt fout.

3 likes

Dat wist ik :grinning:
Toentertijd nog geen topic gevolgd van @BeWatched over het maken van goede wrist shots, sorry voor de glimmerd

2 likes

Dankjewel, ik vind hem ook mooi maar het blijft een kwestie van persoonlijke smaak. Die seiko op de foto is trrouwens ook prachtig!

Zo gaaf ding zeg! Nog niet eerder gezien, erg tof met die rode wijzer.

En met je eens Romeinse cijfers zien er niet uit naar mijn mening op geen enkel horloge.

1 like

Battle of the chrono’s. Met mega historie

Chrono’s in het vergelijk
  • De nieuwe 2021 Omega Speedmaster met saffierglas 42mm
  • De Zenith el Primero Chronomaster Original 38mm

0 stemmers

afbeelding

4 likes

Omega Speedmaster elke dag van de week

3 likes

Zenith boven Omega elke dag van de week en twee keer op zondag

14 likes