Dat een Turn-o-graph met rode wijzer en datum nou één van m’n all time favoriete rolexen is neemt niet weg dat de wijzerplaat van ome @daniel997 ook fabelhaft is. Jij mag niet van de roman zijn, maar ik blief ze wel, zeker op strakke, witte platen. Cartier is dus ook prima, en zelfs op een donker Seikootje blief ik wel Romeinse cijfers.
Ik heb de Defy in handen gehad en die is schitterend, nog nooit dat gevoel bij een Omega kunnen ontdekken, Heb ik het nog niet over de chronomaster, die ik zooooo mooi vind en zelfs de pilot is heerlijk.
En dat de duurste Rolex Daytona’s die verkocht worden een Zenith uurwerk hebben is ook niet verkeerd
Zenith is een beetje als Maserati, ze zijn wel redelijk mooi en nog leuker want in de hele buurt staat er geen. Want uiteindelijk koop je ze nooit. Want het is geen Ferrari. Het mist net dat beetje. En het mist dan ook weer het vertrouwde en de kwaliteit van een Mercedes of Porsche.
Ik had een speedmaster naast nzenith in handen, ja voor ongeveer zelfde prijs (speedy zelfs goedkoper zeker?) heb je duidelijk n degelijker apparaat met de speedy.
Toch kies ik zenith. Brengt zoveel meer teweeg, zoveel interessanter.