Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Ja idd, heel knap gedaan!

• Donkerblauwe alligator (origineel)
  • Lichte suède

0 stemmers

.

.

.

1 like

Ik trek horloges niet die fauxtina / beige lume hebben, maar waarvan de print van de nummers plots hagelwit is. Dat klopt van geen kanten en is dus kut.

Kortom, die LaCo gaat ook voor de IWC spitfire en helaas de Hamilton Pioneer Pilot 34.

2 likes

Welk bandje dan?

Heb voor je bovenste hand gekozen. Laat je niet gek maken door een Speedmaster.

1 like

APRO battle? Game on!

• Blue 37mm
  • Blue 39mm
  • Blue panda 38mm
  • Grey panda 38mm

0 stemmers

1 like

Als een horloge op staal leverbaar is altijd voor staal gaan is mijn insteek, een extra bandje kan altijd nog.

Ben geen ap kenner. Ga er vanuit dat de tweede foto de 39mm is. Mooiste zou zijn die wijzerplaat in de 37mm :ok_hand:t4:

1 like

Klopt, tweede foto is de 39mm. Ik snap je gedachte maar de 37mm draagt (voor mij) groot zat.

Ik zou ook voor 39mm gaan. Perfecte maat voor iedere pols.

Is het verschil goed zo duidelijk tussen 37mm en 39mm vanwege de integrated bracelet?

1 like

Door de geïntegreerde band is de “lug to lug” van de 39 heel groot volgens mij. Zoals @Watch2Morrow soort van aangeeft moet je hier een maatje kleiner kopen denk ik.

1 like

Maar dit is toch niet mooier?

Dit is wel ok:

Minder lelijk dan dat gaat het helaas niet worden :innocent:

Ik zou sowieso een andere CW kiezen maar op een antracietkleurige canvas is hij ook wel gaaf.

100% de Laco. Heeft tenminste nog echte flieger Heritage en historie. Ik heb dat Christian Ward nooit echt begrepen. Horloges zien er oke uit, maar het merendeel heeft toch wel sterke inspiratie van elders.

Damasko en Stowa zou je ook nog kunnen overwegen in die prijsklasse. Maken ook serieus toffe fliegers. Longines overigens ook met de big eye Chronograph of de spirit pioneer lijn…

Staat er toevallig een te koop

• Submariner
  • OP 41
  • Air-King

0 stemmers

Sub! Maar die OP is ook tof.

2 likes

Ik heb gekozen voor de OP.

normaal zou ik voor de sub hebben gekozen, maar ik kan het niet helpen. Sinds ik de opvolger van de maxi case heb gedragen vind ik de 116610 echt niet meer mooi.

4 likes

Ik ben eruit dat ik hem wil. Nu alleen kiezen welke.

• Zwart
  • Antraciet

0 stemmers

2 likes