Mooi om te zien dat de liefde op HF er is voor al deze ‘oudjes’.
Gewoon een heel stuk cooler dan de nieuwere.
Ik zit te twijfelen tussen de volgende twee dials… De blue motif of de “normale” blauwe plaat.

- Blue motif Dial
- “Normale” blauwe plaat
0 stemmers
Ik vind de normale veel mooier.
Met Fluted & Jub al druk genoeg.
Het verbaast me dat minder dan 99% op de Root Beer stemt. Zo raar. Wie zijn die mensen in godsnaam? En wat doen ze hier?
Moet alleen niet gaan regenen. EDIT: Ik zit die grap te maken, en bedenk… shit, beter even fact checken, het is geen Tank.
100m WR. Asjemenou. Je hebt gelijk. En dat wist ik niet. Hmmmm. Bonuspunten voor Cartier.
Nou, ik heb zojuist dat blikje opengemaakt en ik begrijp het wel: Root Beer is niet te pruimen…
Met fluted en jubilee absoluut een rustige plaat.
Wil je de andere wijzerplaat, dan zou ik gladde bezel en oyster voor willen stellen.
Erg knap. Zonde dat hij weg moet!
Ben een Lange fanboy en de 1 is een klassieker.
Uiteindelijke keuze was dus niet heel lastig.
Dat gezegd hebbende. Die Glashutte is wel heel erg fraai zeg.
Heb de GO Panograph in staal gehad. Heel mooi maar op termijn toch net niet voor mij
Jammer genoeg volgens mij niet in witgoud
Het patroon op de plaat past hier wel bij de fluted bezel …
Ik vraag me af of het in real life even goed zichtbaar is, mogelijk misschien iets minder aanwezig? Op deze foto’s/renders afgaand denk ik dat de plaat met het patroon iets donkerder zal ogen.
Ik heb foto’s ervan gezien waarbij de structuur niet direct heel opvallend is, maar een subtiele manier om mooi met het licht te spelen. M.i een leuke keuze!
Heel dik, veel plezier ermee
Pauper volk.
100% met je eens