Die renderfotos ook altijd…
Turquoise it is.
Dank. Ik geniet erg van beiden. Het bronze randje vind ik past mooi bij de donkergroene wijzerplaat en gouden indices. Vormt een chique geheel. Benieuwd hoe de bronze kleur over een tijdje is…
Als je t zo brengt, ok, je hebt n punt
Maar @Brick , een batman saai? Maar een sub met n groene bezel niet dan?
Hee, je hebt gelijk, zelfs op oyster is hij niet understated. Da’s een leuk project.
Ik zou kijken of ik een faded alu bezeltje bij kon regelen, dan zou ik een mm of anderhalf van iedere lug af slijpen, en tot slot zou ik de oyster bracelet over een schuurspons trekken.
Misschien, heel misschien zou ik er maar één mm af slijpen, van die lugs, zodat ik eens een mooi glanzend stukje anglage over de lengte van de kast kon aanbrengen. Dan zou ik een volledig gesatineerd horloge over houden met één glanzend elementje.
Voor wie dat vloeken in de kerk vind: Mijn welgemeende excuses. Maar ze worden er wel meer understated van.
Dat was dus mijn puntje van zorg. Maar als hij mooi patineert, prima.
The right one is on the r…
Gelukkig begrijp Rolex zn clienteel wel beter
Een sub met groene bezel is een sub. Met groene bezel. Dus die is per definitie niet saai.
Maar de batman is gewoon met deze kleurcombo saai. Je zegt het zelf:
En ik vind hem te donker. Blauw zwart is het niet voor mij.
De batgirl is wel weer leuker.
En waarom zou een GMT understated moeten zijn. Ten tijde van de eerste gmt en de eerste airman -we spreken 1953 - 1954- was een piloot niet meer de man die met een 2 dekker over het kanaal zijn leven waagde. Vliegen was ook luxe voor de welgestelden. Een gmt horloge assosieer ik eerder met de luxe van verre reizen maken. Dan mag het al wel eens wat luxueuzer ogen. Plaatje van vliegverkeer in de 50’er jaren ter illustratie:
Maar m’n beste, luxueus oogt understated.
Goh, mooie plaatjes.
Moet nu denken aan vliegen vandaag, op elkaar geperst op zo’n ryanair vlucht, klef broodje en plastieken bekertje te dure drank.
@Brick , had al n wristbattle gedaan en ook daar werd batman verslagen.
Hij heeft nest verlaten en zet ondertussen zn inflatoire tocht verder waarbij niemand afschrijft
Ok. De kast had ietsje fijner gemogen, en van keramiek ben ik ook niet de grootste fan, maar het is geen geelgouden day-date. Sorry, geen sorry.
Moderne airman’s zijn trouwens ook niet allemaal even subtiel, het moet gezegd. Maar dat zijn dan ook toolwatches.
Ik vraag me af wat het over ons zegt dat een rij gouwe tanden, een velours trainingspak en een toolwatch met diamantjes tegenwoordig als luxe worden gezien.
Heeft de Sopranoficatie zo’n voet aan wal gekregen?
True that!
Diamanten horen nooit op een toolwatch. En ik wil mijn stelling niet veralgemenen naar alle toolwatches. Nog nooit iemand zien duiken in kostuum, een boeing piloot daar in tegen… Snap je mijn punt?
Nu ben je gewoon moeilijke woorden aan het gebruiken om me te muilkorven
Hebben alledrie iets gaafs alleen de gh zou in wit goud mogen…de strom niet alleen in staal, tsja en de lange enige minpunt is de band zonder vlindersluiting ( zouden ze die van l en s kunnen wisselen?) Pratend in mijzelf
Een clown draagt een kostuum, een piloot gewoon een pak.
Zekers, mooi werk.
Ik blijf natuurlijk gewoon West-Vlaming.
Altijd knap hoe ‘jullie’ een mozaïek-land nog weten te veranderen in confetti…
Niet geheel correct.
De battle was Pepsi vs Starbucks als ik mij goed herinner
Kan mij vergissen. Dat is menselijk.