Make love not warđ je hebt gelijk
Aquastar!!!
Dat is geen hersenbreker. Lange.
why?
Denk gewoon een kwestie van smaak.
vind ze beide mooi; vind de breguet iets meer aanwezig; eigenwijzer, maar toch ingetogenâŠde lange lijkt perfect in harmonie, alleen balen bij de breguet is de band die ver utwijkt van de lugs,daardoor draagt deze groter dan de 42
De Lange 1 is het toppunt van rust en balans. Die Breguet vind ik een barokke kermis⊠Sorry.
Je zegt het nog netjes.
Niet alleen de dial is onrustig. De kast bezel en pushers / kroon is ook best uit balans.
denk dat de foto wat vertekentâŠgoogle heâŠvind eerder de datum er wat verloren bij staanâŠvan binnen is het kaliber wel erg gaaf verwerktâŠ
sorry? hahaha ik heb het niet gemaaktâŠ
Ik wilde je niet beledigen haha, maar kon het ook niet diplomatieker zeggen. Vandaar die âsorryâ
Daar gaat mân doorverkoop calculatie
Ik blijf bij mijn woorden
tim is het niet met je eens, maar die krijgt wrs ook goed betaald
, hoop dat ik hem tegen kom bij W&W dan vraag ik hem wat hij werkelijk er van vindt
Nou precies wat ik dus zei:
De foto vertekent niet.
Maar nu zie je ook dat het grof en subtiel door elkaar wordt gebruikt. Dikke bezel en kast en kroon etc en dan hele fijne wijzers en roman nummers.
Nee. Verre van smaakvol.
En al helemaal in vergelijk met de lange.
Dus een no brainer.
Waarom de chronograaf? Ik vind de big date marine veeeel meer in balans en mooier. Tevens âmaarâ 39mm diameter. Echter, met een gigantische lug to lug en uitstekende band. Draagt zeker 2mm groter dan op papier.
Heel veel kwaliteit voor het geld nog steeds. De ultieme daily naar mijn mening. Als deze er in 36mm was