Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Make love not war😉 je hebt gelijk

37mm
  • Aquastar Deepstar II
  • Rado Captain Cook LE

0 stemmers

1 like

Deze twee toppers

twee mooie merken
  • De Breguet Marine chrono
  • De Lange 1

0 stemmers

1 like

Aquastar!!!

2 likes

Dat is geen hersenbreker. Lange.

why?

Denk gewoon een kwestie van smaak.

vind ze beide mooi; vind de breguet iets meer aanwezig; eigenwijzer, maar toch ingetogen
de lange lijkt perfect in harmonie, alleen balen bij de breguet is de band die ver utwijkt van de lugs,daardoor draagt deze groter dan de 42

1 like

De Lange 1 is het toppunt van rust en balans. Die Breguet vind ik een barokke kermis
 Sorry.

3 likes

Je zegt het nog netjes. :rofl:

Niet alleen de dial is onrustig. De kast bezel en pushers / kroon is ook best uit balans.

1 like

denk dat de foto wat vertekent
google he
vind eerder de datum er wat verloren bij staan
van binnen is het kaliber wel erg gaaf verwerkt

sorry? hahaha ik heb het niet gemaakt
:slight_smile:

1 like

Ik heb op de aquastar gestemd :wink:

2 likes

Ik wilde je niet beledigen haha, maar kon het ook niet diplomatieker zeggen. Vandaar die ‘sorry’ :slight_smile:

hahahaha, nee hoor
hier zie je de breguet iets mooier dan de foto van onze vriend Tim :slight_smile:

1 like

Daar gaat m’n doorverkoop calculatie :rofl:

Ik blijf bij mijn woorden :slight_smile:

1 like

tim is het niet met je eens, maar die krijgt wrs ook goed betaald :rofl: :joy:, hoop dat ik hem tegen kom bij W&W dan vraag ik hem wat hij werkelijk er van vindt :wink:

1 like

Nou precies wat ik dus zei:

De foto vertekent niet.

Maar nu zie je ook dat het grof en subtiel door elkaar wordt gebruikt. Dikke bezel en kast en kroon etc en dan hele fijne wijzers en roman nummers.
Nee. Verre van smaakvol. :upside_down_face:

En al helemaal in vergelijk met de lange.

Dus een no brainer.

1 like

Waarom de chronograaf? Ik vind de big date marine veeeel meer in balans en mooier. Tevens ‘maar’ 39mm diameter. Echter, met een gigantische lug to lug en uitstekende band. Draagt zeker 2mm groter dan op papier.

Heel veel kwaliteit voor het geld nog steeds. De ultieme daily naar mijn mening. Als deze er in 36mm was :drooling_face:

1 like