Vrees dat dat er niet inzit met het budget van nu. Keuzes, Keuzes…
Heerlijk horloge, mooi formaat, dun, altijd op tijd, prachtige sunburst (meestal zwart, met een vleugje blauw) ben quartz meer gaan waarderen na deze GS en mij hier meer op ingelezen te hebben.
En nog tegen redelijke prijs te krijgen…
Zou je deze kopen heb ik nog een rubberen band voor je…
De GS Quartz is platter, dus comfortabeler, heeft een strakkere band, want brushed, en wat je op de render niet ziet, gegarandeerd veel meer glinster-presence op de pols. En 9F uurwerken zijn legendarisch.
Wat fatc zegt klopt denk ik, en de rode gmt wijzer is ook een leuk detail, maakt em wat speelser
Het begint te kriebelen om dit jaar een stapje omhoog te gaan doen. Er hoeft in principe niks voor weg, ik wil gewoon een mooie balans in de collectie. Dus maar eens een kleine battle:
- Rolex Explorer II (16570)
- Zenith El Primero 1969
0 stemmers
Lastig kiezen. Allebei mooi, maar zeer verschillend…
Wat is de rest van de collectie dan? Anders kan ik niet kiezen…
Zenith gestemd. Maar het was een close call.
Mooie collectie verder👌🏼
Als je voor zenith gaat, dan wel de nieuwe tricolore!
Anders de Rolex ex 2.
Ook mooi, maar die minute track is echt veel te druk met die 1/100e schaal
Die heeft dezelfde minute track, alleen dan helemaal zwart waardoor het nog meer opvalt
Als het deze was geweest, of een 38 no-date, had ik ook Zenith gestemd. Maar zoals het is vrees ik dat de Polar de dikke mik is in dit vergelijk. Ik zou trouwens die PCL’s gewoon laten borstelen. Bam.
Hoe dan ook is iets lichts er bij niet verkeerd voor je verzamelingetje. Dat mag zonder bezel of met stalen bezel, prima, in beide gevallen is het een mooier toevoeging.
Neeeeeheeee
Koop jij nou maar eerst je eerste zenith tricolore, met datum. 38mm. De nieuwe. Dan snap je ook waarom die mooier is dan een Sinn.