Ik blijf eigenlijk vooral een stroopwafel zien…
Maar stroopwafels zijn erg ok. Dus daarom ook de Tudor gestemd.
Ik blijf eigenlijk vooral een stroopwafel zien…
Maar stroopwafels zijn erg ok. Dus daarom ook de Tudor gestemd.
same player …
Ik ook niet, maar als ik ooit de trekker over haal voor iets in de 20.000-60.000 Euro range gaan die dingen mee spelen, want dan ben je niet meer bezig met waterdichtheid.
De makkelijke oplossing zou dan zijn om gewoon lekker merkengeil iets courants te pakken en er een emmer diamanten over te gieten, maar dan heb ik liever een aan absurdisme grenzend conversation piece dan een bonk vulgariteit.
Ik ben blij dat de mening van de reviewer zo belangrijk en maatgevend voor je is. Zeker in de commerciële horlogewereld.
Hahaha mooi hé ik ken jou ook niet…fijn dat een steekje onder water mag op de woensdag…btw in de VS lopen ze weg met journe maar dat is dan ook een land van uitersten. Zal straks in Genève tijdens w en w nog wel meer ‘aparte’ horloges zien…
De hele wereld loopt weg met Journe. Niet onterecht, maar het is in het bovenste echelon ook wel een gehyped merk aan het worden. Maar net als zoveel andere topmerken, is niet alles esthetisch even goed gelukt naar mijn mening.
Ik vind bijvoorbeeld bij Lange en Patek vaak subdials niet mooi geplaatst op de wijzerplaat.
[quote=“tompj, post:3138, topic:345415”]
Ik vind bijvoorbeeld bij Lange en Patek vaak subdials niet mooi geplaatst op de wijzerplaat
[/quote] terwijl daar juist strak de wijzer aan de hand van de regel van derden m.i. heel strak uitzien (bij lange) journe daarentegen durft dit te doorbreken…dat kun je alleen doen als je de regels goed beheerst
Als @Tompj “vaak” zegt bedoelt ie niet “altijd”.
Ik blijf die Journe mooi vinden. En hoe meer ik er naar kijk hoe mooier ik het vind worden.
Vooral de datum durven verplaatsen is wat ‘choquerend’ dat maakt t uit balans maar ook speels
Als ik moet kiezen tussen absurdisme of vulgariteit dan zou ik ook voor absurdisme kiezen. Maar ik denk niet dat ik ooit in die situatie ga komen. Bovendien is er ook nog optie C tm Z.
Ik bedoel hier niet bijvoorbeeld de Lange 1. Die vind ik geslaagd.
Ik denk meer aan de chrono’s waarbij de subdials niet op 3 en 9 staan, maar een stukje lager.
Zoiets:
Blijven prachtig afgewerkte kunstwerkjes, maar ik kan niets met die wijzerplaatindeling.
Doe het ajb zo:
ben ik met jou eens! vooral ook de cijfers die wegvallen, vind ik een gemiste kans
Bij die bovenste Lange, de Up Down, vind ik het helemaal niet storend. Geen afgekapte cijfers en door de tekst bovenaan toch een soort balans.
Bij de chronograaf begrijp ik je meer.
Ja en nee. Ik begrijp wat je bedoelt.
Ik vind het persoonlijk bij die lange en de Patek wel mooi. Lagere subdials.
Bij een daytona vind ik persoonlijk de op 9-3 uitgelijnde subdial weer mooier dan de moderne. Die zitten dan weer net te hoog.
Subdials van een chronograaf horen op een as te zitten, in mijn wereld. Anders word ik boos.
Daar is weinig voor nodig
Dat valt reuze mee. Je moet een wat categorische mening nooit met boosheid verwarren.
hier ga je weer…denk je aan je hart en bloeddruk?
oh heb je die breitling nou al gekocht?
Eind van het jaar kijken we verder.