Zonder twijfel de Patek. Een Roleksje is ook maar zo gewoon, al is hij dan van goud.
Jup, ook hier zonder twijfel de patek.
Had 'm naast een witgouden DD met blauwe plaat gehouden… Dan nog steeds de Patek.
De Patek vreet hem op.
Dit verandert mijn beeld van Christopher Ward. Echt een fantastische actie.
Geen moeilijke keuze, de Patek all the way!
Dat vind ik inderdaad wel tof. Save the ocean ben ik als duiker helemaal voor
Walgelijk inderdaad. Vooral die Patek is inderdaad om te kotsen. Klassiek design, super plat, erg onder de radar (behalve bij de paupers die er verstand van hebben), flinke powerreserve en dan ook nog eens van dat lelijke glas achterop het horloge.
yep, als je met dit om de pols loopt weet je dat je alles in het leven verkeerd hebt aangepakt

Dus toch een Seiko?
Er staat 1 te koop bij onze duitse vrienden
Ralph, Ralph, ralph…
Jij hebt het merk niet begrepen en dat ga je ook niet willen begrijpen. Maar waarom dat zo fel tegen en gemeen doen in een volharding van heb ik jou daar.?
Doe s lief, kan jij!
Deze heb ik trouwens voor mijn verjaardag gevraagd einde dit jaar… of ik m daadwerkelijk krijg, geen idee.
De Rolex. Want die is groen. En dat zeg ik als non-Rolex man. Maar dat groen is supercool.
De Patek in alle ere, ik vind 'm wat saai. Dan vind ik een vintage Longines KS uit de jaren 50/60 toffer, zeker als je 'm van een champagne wijzerplaat hebt voorzien, misschien wel met een lichte sunburst.
Grappig, dit is exact mijn mening. De day date in een andere kleur zou ik niet overwegen, de kleur doet het hem echt
Nu begrijp ik ook waarom we geen gouden achterdeksel op zit… goud is duur…
Gelukkig bestaat er nog zo iets als Sinn Flieger. Wat een haute horlogerie zeg. Of zat een fatsoenlijke IWC flieger er niet in? Sinn heeft namelijk een beetje dit gedaan bij IWC:
Hoog ik wil het wel maar ik kan het niet gehalte. Maar ach dat is slechts mijn mening.
Persoonlijk zou ik liever alleen de gouden Patek Philippe sluiting willen dan een Sinn Flieger. Enige voordeel van de Sinn is dat je dan nog wat geld over houdt…
Pff, altijd dat neerbuigende van jou naar ‘mindere’ merken en de mensen die daar blij mee zijn.
Mensen mogen iets lelijk vinden als ze het niet kunnen betalen. Het helpt wel als ze het onderbouwen ipv een overgeef-smiley. Ik kan de PP en de DD niet betalen maar heb wel een voorkeur. Ook zou ik 10x liever veel goedkopere horloges verkiezen boven de PP die veel minder ‘haute’ zijn maar die ik gewoon veel mooier vind!
Dus omdat iemand (een specifieke) Patek en Rolex niet mooi vindt, kraak jij maar even zijn Sinn af die niet eens onderdeel uitmaakt van de battle?
Fijn dat jij een Rolexboner krijgt, maar niet iedereen wordt warm van een merknaampje en hoge prijs
Je hebt weer niet gelezen hè?
Ik hou even hetzelfde niveau aan als de reaguurder hierboven die doet over het horloge van een ander lid…
Reaguurder? Dit is jouw niveau man. Jij hebt het afbranden van andermans horloge naar een hoogtepunt gebracht. Jij bent de HF uitvinder van afbranden. Maar met reaguurder laat je mooi je Geen Stijl niveau zien inderdaad. Stijltje hoor!
Jongens jongens jongens… Het zijn maar horloges hè. Laat iedereen lekker genieten van wat die leuk vindt. We zitten op een forum om hierover te praten en je mening te geven. Ik zou het wel chique vinden als dat wel met respect voor elkaar gebeurt.