Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Wat een naar mannetje ben je toch. Zelf lopen te janken om een Casio van een paar tientjes en dan dit.

20 likes

Het wordt tijd dat je je niveau eens wat overstijgt.

Of je reageert gewoon met een leuk grapje erop. Dat kan natuurlijk ook, wordt de wereld leuker van!

En tja, wat betreft de kotsemoticon

8 likes

Dus wat kiezen we? :innocent:

• Fatsoenlijke IWC flieger
  • Sinn flieger

0 stemmers

4 likes

Same same wat mij betreft. De Spitfire, zonder die storende chrono en subdials, vind ik dan wel een ‘fatsoenlijke flieger’.

9 likes

Eigenlijk zou ie mooier zijn zonder datum

1 like

Klopt, nog beter ja :slight_smile:

Zeker. Temeer omdat die weer eens teveel naar binnen staat.

2 likes

En dan ook nog even die zonder datum. Dan is hij prachtig.

Maar ja, kun je net zo goed deze kopen:

Iets minder uurwerkje misschien, maar om daar nu 8500 meerprijs voor te betalen, alleen omdat je het hebt, is ook weer zo wat. Toch?

Edit: ik zie hierboven wat medestanders. :+1: (voor de IWC waarschijnlijk, maar goed)

6 likes

Sommigen moeten blijkbaar een ‘fatsoenlijke IWC flieger’. Ik zou tevreden zijn met de Laco :wink:

3 likes

Die IWC vind ik echt zo lelijk. Net als muziek zonder dynamiek. Alles schreeuwt even hard :grimacing: krijg je hoofdpijn van :woozy_face::woozy_face:

3 likes

Waarom zou je dat doen?

Ik niet. Speciaal voor hem kopieer ik zijn stijltje nog even.

Vaffanc*lo Ralph. Serieus.

20 likes

Heb voor de IWC gekozen mede door die heerlijke blauwe kleur. Maar de Sinn zou ik ook zeker niet afslaan.

Wel vind ik bij beide horloges de band niet mooi. Zal ongetwijfeld topkwaliteit zijn, maar ik vind dat witte stiksel cheap ogen.

Oh grappig, ik vind dat juist heel mooi omdat de banden dan onderdeel worden van het horloge. Je trekt de lijn van het horloge door in de band. Tsja ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Ik vind het gewoon mooi. :joy:

1 like

Nou sorry van mijn reactie dan ook. Kort nachtje gehad. Mijn welgemeende excuses.:sunglasses::+1:

2 likes

Ik weet ook niet wat het precies is, maar doet me beetje denken aan van die goedkope spijkerbroeken

image

Sowieso gaat mijn voorkeur uit naar een stalen band trouwens.

2 likes

Day Date :+1:

Maar dan met een andere configuratie.

Geelgoud en groen is erg gewild maar ik vind het te schreeuwerig met een hoog kermisgehalte.

1 like

Prima.

Het blijft lastig om via schrift een domme boodschap over te brengen waar je in de kroeg een rare bek bij had getrokken zodat iedereen snapte dat je aan het geinen was. In dit geval is me dat jammerlijk mislukt.

Daarnaast ben ik helemaal niet grappig en heb ik geen humor!

2 likes

Bedoel je daar nu mee dat IWC een beetje dit heeft gedaan bij een spec van het Reichsluftfahrtsministerium danwel de Ministry of Defence (Big pilot versus Mark XII-etc)?

648516F3-14BA-4FEB-A7A0-BA8E67F85A9D

Want ja, Sinn heeft met de TESTAF fliegers en de high tech duikerts nog eens een paar ontwerpen gemaakt die niet door ome Adolf en ome Winston bekokstoofd zijn anno 1941.

Je kunt van Sinn lullen wat je wilt, maar een tank van een horloge bouwen kunnen ze zeker wel. Je kunt de gemiddelde Sinn dan ook gebruiken om IWC’s tot fijnstof te reduceren.

Nietes. Je duikt er onder. Hier in dit topic de goegemeente om een mening vragen kan er in resulteren dat je die ook krijgt. Dat is gewoon par for the course.

Maar om dan totaal ongevraagd een ongerelateerd (en gerespecteerd) horlogemerk af te zeiken is op z’n best wat rancuneus en op z’n ergst gewoon wat kleinzielig.

Dat je dat horloge dan ook nog af probeert te zeiken door net te doen alsof IWC de pilot heeft uitgevonden maakt het ongeĂŻnformeerd bovendien.

Chapeau.

18 likes

Achja men mag ongeneerd afgeven op Rolex en op Patek maar als je aan een betaalbaarder merk komt zoals Sinn dan zijn de rapen gaar :rofl: