Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Niet allemaal😎

2 likes

Hoe liep ie na je 'm kreeg?

1 like

:rofl: ja fair toen liep hij minder maar loopt nu echt bizar :smiley:

Mooiere maat en suggestie idd alleen ik heb helemaal niks met afgekapte cijfers. :frowning:

1 like

Kogel is door de kerk en ik heb besloten wat de manier is om mijn collectie uit te dunnen: maximaal 1 horloge per merk.

Dat wordt met name bij de Citizen’s een lastige opgave, ben benieuwd welke zouden jullie houden en vooral waarom:

Citizen battle

0 stemmers

5 likes

De NY0040 is aan het verliezen. Die mag zo het blauwe gedeelte binnen. :innocent:

2 likes

Ik ben totaal geen fan van de NY0040 kast en wijzers maar denk wel dat dat gele ding het meest onderscheidende horloge is van het stel en een fijn zomerhorloge is. Dus misschien toch maar die.

1 like

Ik ben gewoon benieuwd, het is geen democratie :innocent:

2 likes

Zoals je al weet: de NA1010-84X is voor mij de absolute Citizen knaller.

Ik mis de optie niks weg; altijd maar dat uitdunnen om het uitdunnen :stuck_out_tongue_winking_eye: :sweat_smile:

3 likes

Ben bang dat er dan een optie knop bijkomt voor een “go fund me”. :shushing_face:

1 like

Zou zomaar kunnen :smile: :grimacing:

Is het ook.

Die is er niet want geen optie.

Geeft weer ruimte in de doos om wat nieuws na te jagen :blush:

:yawning_face:

Nieuwe doos erbij. Of gewoon in een laatje leggen. Doe ik ook altijd :innocent:

1 like

Heb er al twee voor 10 stuks en daar passen ze al niet eens meer allemaal in :sweat_smile:

Ga echt terug naar maximaal 1 horloge per merk, vergt iets meer plannen ipv alles wat leuk is maar lukraak kopen maar zou uiteindelijk wel een collectie opleveren waar ik nog blijer van word.

2 likes

Inderdaad gewoon doen waar je blij van wordt :+1:

Ik word zelf zelden blij van dingen wegdoen. Alleen als ik echt uitgekeken ben op een horloge, maar dan hoef ik ook geen pol aan te maken :innocent:
Gevolg is alleen dat ik nu 100+ horloges heb, maar ach :grin: :grin:

Verzamelen is iets heel anders dan horloges hebben om te dragen.

3 likes

Dat klopt. Ik moet iets hebben om te verzamelen :blush:

Heb in m’n leven al het nodige verzameld, en ook veel op den duur weer weggedaan. De horlogeverzameling is overigens wel de meest nuttige en praktische. Ze nemen weinig plek in, je kunt ze dragen, en als je ze weer verkoopt krijg je er ook nog wat voor terug :innocent:

Nomos Club Campus for NBCF vs IWC Mark XV
Compleet verschillende horloges, maar toch ook wel een aantal overeenkomsten:

38,5 vs 38,0mm
49,0 vs 47,0mm
8,50 vs 10,0mm
20,0 vs 19,0mm

10,0 vs 6,00bar

Polished vs brushed
Manual vs automatic
Small seconds vs central seconds
No date vs date
Blue dial vs black dial
Pin buckle vs deployant clasp
Charity vs all-time classic
Trolls (Poppy) vs Top Gun (Iceman)

• Nomos Club Campus 38 for NBCF
  • IWC Mark XV

0 stemmers

3 likes

Overduidelijk de IWC. Whole different league…

3 likes