Bravo
Ik snap best dat sommige mensen zo reageren op iemand… T gaat weer lekker hier vandaag.
Afijn. In mijn collectie moet op den duur ook nog wat zwarts bij.
- Sinn
- Gs
- Kudoke
- Glashutte
- Gp
0 stemmers
Er lopen meer mensen op dit forum die keer op keer aangesproken worden op hun gedrag en totaal geen leercurve laten zien zoals Ralph maar ook zeker zoals @Fate_Amenable_To_Change. Geen leercurve, complete onzin posten en gedrag blijven persisteren.
Dan kan je twee dingen doen
- slakken gaan zoeken om zout op te gaan leggen en af en toe de taalnazi spelen
- negeren en doorgaan met je leven
Ik heb voor het laatste gekozen omdat narcistisch gedrag niet te wijzigen is. Een enthousiasteling als @RLC kan ik dan een stuk beter hebben dan fate. Met Ralph kan ik daadwerkelijk een gesprek aan en tot een overeenstemming komen…
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk.
Ik vind het alleen lastig omdat ik in zowat elk topic struikel over hun topics. Het is gewoon minder leuk en leesbaar hierdoor. Het is de hoeveelheid en de inhoud trouwens. Op negeren zetten zorgt helemaal voor vrij onleesbare topics.
Maar nogmaals, je hebt natuurlijk gelijk.
Ik zou gewoon een keer een pm sturen, kijken of dat werkt
Ik consumeer dédain het liefst wel van mensen die er blijk van geven algemeen gevormd te zijn. Voor wie nu zegt hé, dat accent aigu hoort daar niet meer… Oude spelling for life, G.
Sorry, ik had het niet gezien, je bent het enige forumlid wat persistent bij me op negeren staat. Goeie tip verder. Werkt.
Zijn allemaal prachtige opties. Is je Oris er al?
Denk eerder dat de date wint omdat dat de 12 series betreft.
Laten we kijken welke er wint. De huidige catalogus.
- No date
- Submariner
- Clown two tone
- Cermit
- Two tone
- Clown goud
- Goud
- Wit goud
0 stemmers
Wat is zwart met blauwe bezel? En waar staan de Chaykins?
Dat is wit goud.
Beide!
Zojuist bestelling geplaatst voor een jubilee
Glashutte of girard. Allebei
Supergaaf.
Nee nog niet. Hopelijk morgen
Oyster, rood.
Met jubilee was hij nog net iets verfijnder/kleiner, misschien té.
Huidige catalogus van Rolex, categorie stalen duikers:
- 124060 Sub
- 126610LN Sub
- 126610LV Sub
- 126600 Seadweller
- 126660 DSSD ‘James Cameron’
- 126660 DSSD ‘Zwart’
0 stemmers
De no date krijgt slechts 28% van de stemmen tot nu toe Met datum is dus veel populairder met 72%.