Uhm… OMG wat een opmerking… Het klopt dat docenten schandalig verdienen, maar dit zegt niks of ze een Rolex kunnen betalen…
Op de universiteit leren ze je inderdaad geen Nederlands en omgangsvormen
Tijd om het typetje weer eens op rust te sturen. Hij is tegenwoordig nog onaangenamer dan de eerste versie…
Word beetje moe van de azijnpissers hier die als een soort aasgieren om mijn posts heen cirkelen. Ik post hier gewoon een Wristwatch Battle in oorspronkelijk mijn eigen Wristwatch Battle topic en dan gaan ze de taalnazi lopen uithangen. Niks beters te doen zeker.
Ken je niet en heb daar ook geen behoefte aan. Misselijkmakend gedrag dit!
Word.
Vraag je je nu serieus nooit af waarom zoveel mensen negatief op je reageren?
Wij ook
Het is prima om dit topic te openen, dat wil niet zeggen dat je eigenaar van het forum bent en anderen er niet in mogen posten. Goed bedacht overigens die battles, al zien we elke week dezelfde battles bij jou, dat vind ik niet leuk meer. Dat maakt dit topic, net als vele andere topics, too much…
Beetje verhaal van kip of het ei. Doe je zo omdat anderen je viseren. Of viseren anderen je omdat je zo doet.
Niets mis met het posten van battles. Ook niets mis met voortdurend aandacht zoeken. Maar soms overdrijf je echt.
(En het stoort me dat ik op die datejust krassenmagneet nog geen haarlijntjes zie. Ik moet maar naar mijn horloges kijken en ze krassen🤔)
Ach, Ralph. 15Guus is nog steeds een trouw fan!
Laten we maar weer gauw over horloges gaan praten. Lijkt mij beter dan dit ouwewijvengezeik.
Post eens een battle
Ik heb er genoeg gepost. Andere zijn aan zet.
Wat is het verschil? Dat je langer de hoop houdt dat het eventueel nog zou kunnen dat je hem bemachtigd?
Limited by production is natuurlijk BS. De huidige snoopy is echt niet zo hoogstaand dat ze dat ding niet met duizenden tegelijk kunnen produceren.
Dit is overigens geen aanval, maar een oprechte vraag.
Ze zouden het wel kunnen maar ze doen het niet. Volgens mij werken er aan uurwerk van de Snoopy of de essemblage van de Snoopy wel geteld twee mensen. Dacht dat ik dat ergens gehoord of gelezen had. Omega heeft in ieder geval het licht gezien en de marketing strategy van Rolex geïmplementeerd. Limited by production werkt veel beter dan de ene limited edition na de andere.
Ik spring hier toch eens in de bres voor @RLC!
DIt forum begint meer en meer te lijken op een taalpuristenforum …
Waar zelfs lidwoorden en voorzetsels geciteerd worden als onderwerp voor een discussie naast de kwestie.
Er is nog heel wat werk aan de winkel!
Dat geldt voor heel wat mensen hier …
En voor zij dich zich storen aan ‘te veel’ posts van een ander, het forum voorziet in de nodige mogelijkheden om dit op te lossen.
En nu, terug naar de essentie.
Wristwatch battles!
Oeh dit is een lastige. Beide schitterend. Maar voor mij persoonlijk is de AP Royal Oak de winnaar. De kast en band afwerking in combinatie met de blauwe dial is van zo’n uniek hoogwaardig niveau. Ik was echt onder de indruk van jouw horloge bij de laatste Watches & Wheels goes Gronefeld.
Mooi gesproken. Iedereen beleeft de hobby anders. Ik maak gewoon graag mooie foto’s van mooie horloges en deel mijn enthousiasme hier met mede enthousiastelingen. En tot slot mijn eigen waarde hangt absoluut niet af van een paar horloges, maar van het werk dat ik in het dagelijks leven doe en de persoon die ik buiten dit forum ben.