Goed om te weten. Ik zal een correctie toepassen op de multivariate analyse.
Leuke battle.
Bedoek je ook precies deze kleurstellingen wit vs groen? Blauwe AT vs blauwe OP zou denk ik voor mij de blauwe AT winnen.
Ik vind de plaat van de AT het mooist, maar de kastvorm van de OP.
De stalen omega vs oyster Rolex band wint de rolex volledig. De AT op rubber is overigens heel erg gaaf. Zo zou ik hem nemen.
Dezelfde battle als hierboven van Rlc maar dan:
- De nieuwe speedmaster
- De submariner mét datum
- De witte explorer 2
- Een DJ met fluted bezel
0 stemmers
Fluted natuurlijk!
Ik houd van kleur, maar dit is voor mij echt 2x niks. Een aartsconservatief ontwerp met slecht gekozen platte kleuren. Kleur moet ook bij een ontwerp passen.
Wat mij betreft past een mooie sunburst hier beter. Op een luxe auto is een metallic kleur ook beter op zân plaats dan plat groen of rood.
Beetje vergeetachtig aan het worden of een andere reden dat je precies dezelfde poll plaatst?
Aandacht. Positief, negatief. Maakt niet uit.
De nieuwe speedmaster⊠welke precies, er komt elke week een nieuwe uit
Altijd fluted!
Inderdaad Omega ging een beetje Panerai achter na. Zeker op het gebied van limited edition. Gelukkig zijn ze daar mee gestopt en is het nu limited by production en geen limited editions meer. Maar alsnog komen er elk jaar verschillende nieuwe Speedmaster, Seamaster en Aqua Terra modellen langs. De laatste keer was knippen en plakken van de succes nummers van Rolex. Toch jammer dat Omega daar indirect Rolex als zân meerdere erkent ipv vol de concurrentie aan te gaan en met eigen ideeĂ«n te komen.
Oké dan maar een paar andere polls dan:
- Tissot PRX Powermatic 80
- Omega Speedmaster Professional Moonwatch
0 stemmers
- Tissot PRX Powermatic 80
- Citizen NY0040 Promaster
0 stemmers
- Rolex Submariner 114060
- Rolex Explorer II 226570
0 stemmers
- Rolex Explorer II 226570
- Rolex Datejust 41 126300
0 stemmers
- Omega Speedmaster Professional Moonwatch
- Rolex Submariner 114060
0 stemmers
De GS over de Orion is ook hoe ik erover voel. Nomos heeft veel leuks in huis. De tangente trekt mij qua vorm van de lugs in combi met dresser niet zo.
De Ahoi vind ik erg leuk, de blauwe die ook jij hebt trekt mij het meest. Maar ook de ZĂŒrich weltzeit (wellicht groot) of Club in blauw is m.i. erg mooi⊠Er is veel keuze bij dit leuke merk.
Dat iedereen zo valt over de Omega AT PCLâs
PCLâs zijn altijd knudde, wie ze ook maakt
Veel te glimmerig en bovendien krasmagneten op een plek waar je het meest risico loopt op krassen.
Klopt ze krassen al bijna als je er naar kijkt maar toch heeft het een meer uitgesproken en chiquere wristpresence.
Samengestelde woorden dit.
Gewoon lagere school is goed genoeg hiervoor. Ik dacht ik leer je eens wat.
Ik ben helaas niet verder gekomen dan universiteit. Meer zat er helaas niet in. Dus laat mij lekker laag geschoold zijn.
Dan moet je je helemaal schamen vind ik.
Twee keer zelfs.