Das de XII. Dus ik snap ook niet goed dat hij hem zo klein vindt, al is 38mm voor een Flieger denk ik wel de ondergrens.
@Tijner @Fate_Amenable_To_Change
ik loop dingen volledig door elkaar te halen. Ik had het inderdaad over de mark xii. Excuses
Zeg heren, zijn we het er nu dus over eens dat de Mark XV de beste is? Met 38mm en een clean, uitstekend afleesbaar en gebalanceerd ontwerp zie ik dat specifieke model als de mooiste RAF pilot die er ooit gemaakt is. Mijn stem heeft ie. Prachtige horloges.
De mooiste belanceerde in de Mark serie, ik denk het ook.Maar toch heeft die Spitfire met zijn moderne jasje ook wat
Die horlogehobby…
Thanks voor je feedback.
Wat betreft de afmeting is de 45mm wel oke voor mij met m’n 21cm pols.
Speedy kost dacht ik 2x de prijs van de Zenith. Maar de zenith is n beetje overkill qua kleuren.
26k vs kleine 20k, dus een kleine 6k verschil.
Dit is de betere/mooiere EP en maar 50 stuks op de planeet;
Moet eerlijk toegeven dat de 41 mm me beter ligt dan de 38mm. Heb de chronomaster original ook al meermaals gepast en desondanks ik het een zeer mooi horloge vind doet het niets als ik deze om mijn pols heb.
Juist, dan is een 41mm all dial net mooi. Ikzelf zou graag in 36-39mm fliegertjes boeren met m’n meisjespolsjes van 18,5cm.
One in one out. Mijn motto voor dit jaar. Ook ik zit in de moonswatch hype trein. Ik zal uiteindelijk 2 variaties aanschaffen. Dit betekent dat er dan ook 2 modellen moeten vertrekken. De omega is al een kandidaat om te vertellen en zal binnenkort in het blauwe gedeelte verschijnen Resteert er nog 1… Maar welke? Welke is volgens jullie een geschikte kandidaat om plaats te maken voor een kekke moonswatch.
- Rolex
- Oris
- G-Shock
- Studio Under0g
- Visitor
0 stemmers
Die meloen eruit!
Of die Visitor (nooit van gehoord)
Idd de meloen moven!
Zonde dat die Omega eruit gaat! Vind ik prachtig. Ik zou de Visitor ruilen voor de moonswatch!
Plastic voor plastic, g shock voor swatch. Al snap ik de hype nog steeds niet
Jij niet alleen. Ik had ze online gezien en ik dacht: ach leuk, geen hond die dat koopt dus zo haal ik er wel eens eentje voor de lol. Er voor in de rij staan, zal echter niet gebeuren
Die meloen is cool!!!
Casio eruit.