Ik zal dan wel voor de top versie (€2875) gaan met blauwe zwarenhals ( + €300) en wellicht balansbrug gegeraveerd. (+€750) Vrij snel leverbaar en is van deze drie redelijk dichtbij.
Levertijd en of er aanpassingen mogelijk zijn weet ik nog niet. Prijs is lager dan ik had verwacht. €4950. Kleine seconde op de 9 is een keer wat anders. Uurwerk vind ik ook erg mooi.
Levertijd ca 1 jaar. Van deze drie is die het duurst. €9133. Zalm wijzerplaat (+ €900) en helemaal tricked out qua gravering ect (+ ca €4300) als is het uurwerk zonder extra’s ook al tres bien. Ik moet nog even navragen of ook zilveren wijzers mogelijk zijn.
Die tweede schijf zit daar al, en hij heeft naast de lege positie een 1, 2 en 3. Dus er is al sprake van de juiste grootte met vier posities. Dat vakje wordt al opgevuld met leegheid.
Het ontwerp was in mijn ogen veel beter in balans geweest als daar 0 1 t/m 0 9 had gestaan in plaats van dat rare lege vak. Je kunt verder nog zo zuur reageren, maar dat doen ze hier toch echt beter:
Voor de prijs die je voor zo’n Lange betaalt vind ik dat je hogere graden van perfectie mag eisen dan normaal.
Doe eens normaal joh. Er is geen enkele reden zo uit je slof te schieten. Mijn initiële vraag was onschuldig en in de sfeer van HF om interesse te tonen in een horloge en wat informatie op te doen. Omdat @whisky aangaf jij er eerder iets over had verteld refereerde ik daar aan. Wat is daar het probleem precies.
En waar slaat die laatste zin op? Heb ik jou ooit iets misdaan ofzo?
Kortom doe aub even normaal en reageer je frustraties op een ander manier af.
Ik werk al 26 jaar in de IT, heb een milde vorm van OCD en ben data-nerd. Je vraagt dit echt aan de verkeerde.
Ik zou je bijna uit willen dagen om in mijn muziekverzameling van zo’n 3000 albums een entry in de database te vinden waar tracks 1-9 niet als 01, 02, 03, etc te boek staan, zowel in de tags als ook in de filenaam
Dat kun je vinden zonder verder mensen af te gaan zitten zeiken. Ik waardeer dat jij die Credor niet waardeert, en gegeven veel van de horloges die je mooi lijkt te vinden krijg ik steeds grotere neigingen om er eentje te bestellen.
Fijne zondag verder, met een bakje koffie of zo. En misschien eens niet de krant, maar een boek van J.M.A. Biesheuvel of zo.
Het is een prachtig nummer, uitgevonden in India door een meneer die Brahmagupta heette.
Zegguuh, pop, wil je er wel even rekening mee houden dat @daffie en ik slaapdronken middelbare mannen zijn die de koffie nog niet eens achter de kiezen hebben?
Doe er voortaan even een smiley bij of zo, dat helpt.
Ik blijf er bij dat ik je een fijne zondag wens met een boekje van Biesheuvel.