Knapperd, ik heb tot heden ochtend staan stampen op de Techno tussen Gen Z’ers. Alles, maar dan ook alles in mijn middelbare lijf doet pijn op het moment.
Heb je voor mij een ref of foto van de desbetreffende credor?
GCLP995
Lekker man, ik had jou best willen zijn.
Gisteren dan.
Zegt de man met een horloge met een leeg vak omdat ze te lui waren een 0 te schilderen. Ik zou dat knakending hier komen laten zien, en ik zou de rommel gewoon bij ome Chris achter laten. Ik heb nog wel een quartzje voor je die je mee mag nemen om de pijn te verzachten.
Doe dat soort dingen dan ook niet. Ik werd op mijn 20e een lounge lizzard, ik heb nog nooit pijn gehad in da club.
Doe dan deze als je zo iets uit de Seiko stal wilt
GCLP993
Groot fan. Ik vond hem eerst drie maanden afschuwelijk (power reserve, grossdatum), maar ik ben om.
Ik vind 'm leuk. Waarom doen ze daar geen her-uitgave van? Scaled bracelet zelfs. Waar haal je de obscure rommel toch steeds vandaan? And I mean that in the best of ways.
Toch, als je hiermee kunt leven, hoe serieus mag ik dan die hele lijst met no-go’s van je nemen? Ik vind dat jij valsspeelt.
Doe mij maar een GS met power reserve aan de achterzijde en zonder datum. (Of een nulloze Lange).
Het zijn geen no-go’s maar dingen die ik lelijk vind. Een horloge kan aspecten hebben die ik lelijk vind, maar de som der delen kan alsnog kloppen. Of het kan bij de drager passen.
Maar ik zou meningen op dit forum sowieso niet zo serieus nemen. Ook omdat ze zomaar kunnen veranderen, maar ook omdat we het gepassioneerd over spiegeltjes en kraaltjes hebben hier.
Maak je geen zorgen.
Nou…Dat doe ik dus wel.
Ik zie jou als mijn anti-stijl icoon.
Als jij het kut vindt, weet ik zeker dat ik het mooi is.
Andersom werkt het ook.
Die strucuur van de plaat van de Credor is mij te retro Japans. En die uitdraai van dat cardiogram op 12 doet het ook niet.
Toch maar weer de Lange.
Denk oprecht dat dat bij mij niet gaat lukken in 3 maanden.
Wel mooi gemaakt, maar mij te koel.
We hadden laatst een gtg.
Daar was iemand die oprecht alles mooi vindt in Japan. Heeft er jaren gewoond en gewerkt.
Hij zou ook weer terug willen.
Behalve 1 ding. Hij droeg een lange en een rolex.
Die Credor heb ik in de boetiek in Parijs gezien. Laat ik me mild uitdrukken - doe mij toch maar een Eichi 2.
Even een kleine seconde-battle, beide hebben mijn interesse, welke zouden jullie doen?
Even inhakend op vorige discussiepunt, ik weet niet of het eerste vak van de Tudor een 0 heeft of leeg is.
En de Breitling in blauw heeft misschien voorkeur, maar voor hier even dezelfde kleur wijzerplaat genomen.
- Breitling Premier
- Tudor Glamour
0 stemmers
De Breitling is best cool. De Tudor… niet.
Off-topic, maar wel zeker.
Ik begrijp dit volkomen.
Allemaal nagelopen op nummers, hoofdletters etc
En het zijn allemaal mijn albums in iTunes. Geen downloads
Terug naar topic nu.
Ik weet het, ik vind het nog steeds jammer dat ik niet kon.
Ik zou die end-links er tussenuit jopen om die Lange tot z’n recht te laten komen op een alligatorlederen bandje. Want ja, WTF?
Nergens voor nodig.
Vroeger had ik de Breitling geroepen. Nu zeg ik geen van twee omdat de positie van de KS te dicht op de centrale as zit.
Dornbluth, anyone? Minder sportief, maar wel mooi van positie op de plaat.
Deze is irl echt wel mooi, cool zou ik hem ook niet noemen.
Maar de poll is tot nu toe wel duidelijk!