Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Rubber of Velcro?

.

Welke band?
  • Rubber
  • Velcro

0 stemmers

Hier nog één. Heel erg lelijk. (Excuses aan de eigenaar).

3 likes

Eens! Afbeelding was overigens een 996 phase 2🤗

Jeetje man, ik ben maar een leek hoor dus kijk of ik het horloge en ook of ik het uurwerk mooi vind. Geen technische vragen aan mij stellen, krijg je een onzin antwoord :grin:. dus als je aan mij vraagt, welke dial vind je het mooist dan is het de Tourby. Vraag je nu welk uurwerk ik het mooist vind dan is het de Kudoke1 zalm tricked out. Maar nu kan ik natuurlijk maar op 1 van de 4 stemmen, dus zit ik in een spagaat. Dus stem op de Kudoke1 zalm tricked out op basis van het uurwerk, maar zoals gezegd vind ik de dial van de Tourby het mooist. Mij moet je maar niet serieus nemen hoor, ben maar een leek vergeleken met jullie :wink:

Het is een 39.5 :sweat_smile:

Dat vind ik dus echt een mooie dial :ok_hand:

1 like

Hebben we het hier nou net niet over gehad?

1 like

Goed om te weten Chris, ben een digibeet he. Nu weet ik bij wie ik moet zijn met computer problemen :stuck_out_tongue_winking_eye:

• Rolex Skydweller jubilee/black dial
  • Czapek Antarctique PdD glacier blue

0 stemmers

Nee joh, doe niet zo naar. Je gaat een slager die op een ongerelateerd forum met z’n hobby bezig is ook niet vragen om even 50 kilo gehakt voor je te draaien op een frisse zondagavond.

Sterker nog, ik zou met liefde 50 kilo gehakt voor je draaien of een karkas voor je uitbenen, maar vraag me niks over computers als ik niet aan het werk ben. De laatste keer dat dat een hobby was was in 1998. :wink:

2 likes

Dit wordt echt een spannende battle.

4 likes

Ik was er al bang voor😂

2 likes

:+1:t2:

1 like

Chris vraag het wel als je aan het werk bent :stuck_out_tongue_winking_eye:

En die Czaadplek is niet eens zo mooi. Kun je nagaan wat er gebeurt als je een Vacheron 222 oplijnt.

3 likes

Denk het niet.

1 like

Dat wordt Lastig. Een czapek vs vacheron 222

Czapek

.

Vacheron 222

• Czapek antartique
  • Vacheron 222

0 stemmers

1 like

Easy.

Dat is een gemene. Allebei heel erg mooi (hoewel ik die Czapek niet in dat WC blauw hoef). Maar die Vacheron is, ondanks dat hij goud is, wel echt heel gaaf.

1 like

Ja prachtig, als ik die kon betalen had ik m in de line up gezet😜

2 likes