Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Ik heb voor de 222 gestemd, maar eigenlijk is de nieuwe voor mij verpest omdat ik dit tegenkwam:

Ik kan het nu niet meer ontzien.

Graag gedaan.

11 likes

Ja, maaaaaar:

10 likes

Desalniettemin… 222 for life, G.

Veel mooier dan de Czapek. Het begint bij de band, het eindigt bij dat rare trapezium op zes.

1 like

En dan met heerlijk geel tritium.

10 likes

Nu een moeilijke:

• 136660 (nieuw model, 2022)
  • 126660 (de vorige)

0 stemmers

1 like

of makkelijk.

want ik zie het verschil niet :joy: Dus dan kan je niet mis gaan als ze het zelfde zijn.

11 likes

De bezel is dunner, datum is 8% groter. Althans dat zeggen ze, zie zelf ook geen verschil :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

11 likes

Zal wel aan mijn leeftijd liggen, ogen worden slechter maar dacht dat bij de 126660 de minuten iets scherper zijn. Kan ook aan de foto liggen natuurlijk maar geloof je gelijk hoor RKJ als jij ook geen verschil ziet. Dan is meten, weten toch?

1 like

Ja met fluted is hij bijzonder lelijk. De gladde vind ik wel mooi. Maar het is natuurlijk een sport horloge voor mij. Hij is in de werkelijkheid 39.5mm. Ben sws geen fan van DJs of DDs als dresser. Maar voor een potje tennis is hij prima geschikt!

Ftfy

dan beter een Aqua Terra op rubber of een IWC ingenieur of iets anders spannenders en lichters dan die doodsaaie Rolex

1 like

Ben nog jong dus kan het wel hebben :wink:

In deze configuratie vind ik m stuck in the middle. Niet echt sportief, niet dressy, niet echt onder de radar maar ook niet echt bling. Van alles niks zeg maar. En shit wat is deze krasgevoelig.

1 like

En bedankt. Toch voor de real
Deal gaan dan🤣

1 like

Kortom het perfecte horloge om lekker naar college te dragen, vervolgens een potje tennis te doen, lekker een pilsie te pakken met wat vrienden, dan een leuke blondine te scoren en dan… nou goed u kent het wel :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Een grotere date is altijd goed. :+1::grin:

Ftfy. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja maar daar heb ik al een Expl 1 voor…

Ik zie het verschil niet.

1 like

Nee ik ook niet. Toch apart dat Rolex hier dan wel een nieuw referentienummer voor heeft gemaakt terwijl de verschillen zo enorm klein zijn.

2 likes